Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen ble plutselig død

Anbefalte innlegg

Maskinen virket helt perfekt for ca 5-10min sida, var bare en liten tur ut fra rommet og når jeg kom tilbake var den helt død. Skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Hva kan være feil?

Edit: glemte å si at spec står i signaturen.

Endret av Chieftec_Matrix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå begynner alle viftene å snurre når jeg trykker på knappen, men det pipet som kommer akkurat når biosen åpner kommer aldri og jeg må dra ut strømmen for å stoppe den igjen.

Har hatt akkurat samme problemet selv. Da var det hovedkortet som hadde lagt seg selv i graven....

Lenke til kommentar

det kommer ingen pip i oppstarten, viftene bare står å surrer, har forresten en corsair hx520w psu. Og den lampa på hovedkortet lyser, kan også si at vannblokka på nb var veldig varm.

Edit: psuen er i orden, starta den i en annen maskin.

Lenke til kommentar

Har du andre kort i maskinen?

Akkurat det der skjedde på min GAK8NF9 da det trådløse nettverkskortet tok kvelden, skulle til å sende hele PC-en inn til Netshop da jeg prøvde å ta ut alle kortene Og med nettverkskortet ute startet PC-en normalt, satt det inn igjen og det var ikke så mye som et pip under oppstarten. Så det kan vel være verdt å prøve...

Lenke til kommentar

Psuen er ca 3 dager gammel av typen corsair 520w, hket er 2,5år gammelt av typen Asus a8n sli-deluxe. Har også testet psuen i en annen maskin, så jeg vet at den fungerer. Har et ganske nytt dlink trådløst nettverkskort og et eldre creative lydkort. Har kjøpt et brukt dfi hk av en kamerat, han og mange andre jeg kjenner tror det er hket. Skal teste det først. Tror kansje nb har blitt litt varmt, pleier å ligge på ca 37-40c i BIOS, men kjøleren var så varm at jeg brant meg når jeg kjente på den rett etter maskinen stoppa, har btw vannkjøling på hele maskinen.

Edit: La til litt ekstra info og retta opp noen feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...