Gå til innhold

Mx518 hopper/hakker i BF.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et rart(?) problem med at musa hakker i Battlefield 2142, kun i det spillet. Har aldri opplevd det i andre spill, som CS:S, og Dark Messiah osv.

Det jeg mener er at si jeg skal sikte på en fyr som står en plass, så beveger jeg siktet mot han, så begynner crosshairet og hakke, for det meste oppover(tror jeg da) Ganske irriterende når du har et par fiender imot deg..

Kan det være musa? Den er ganske gammel.

Tenker litt på utbytting av mus så..

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Selvsagt kan det være PC-en. Om du har en eller fire giga RAM har ikke noe å si på hvordan musen fungerer.

1: Reinstaller musdriverne (Logitech SetPoint)

2: Sjekk at det ikke er noen settinger i SetPoint i forhold til spillet som står feil

3: Sjekk at det ikke er noen settinger i selve spillet som står feil

4: Reklamer på musen ...

Lenke til kommentar

Hehe, reklamer på musen fikk meg til å le, fordi den er flere år gammel, + at jeg kjøpte den brukt av en kompis.

Hvorfor nevner du egentlig noe om ram? Jeg tenkte mer på systemkravene som Bf2142 skal ha, og de er ganske lave synes jeg. Derfor tenkte jeg at jeg ikke ville ha noe med PC-en å gjør(altså om jeg hadde for dårlige komponenter.)

Trodde ikke det kunne være PC-en da en kompis av meg har en litt "eldre" dell pc, alstå ikke de nyeste komponentene og musa hakker ikke hos han..

Skal Sjekke Nr.1 Og Nr.2 :)

Takk for svar :)

Går det an å oppdatere firmware på Mx518? Hvis, hvordan gjør man det, og hvor kan jeg laste ner ny firmware. :)

Endret av Butthead600
Lenke til kommentar

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 (2.40GHZ)

RAM :2048mb

Skjerm: Dell 22tommer Widescreen

Skjermkort: nVIDIA GeForce 8600GS

Mus: A4TECH X750-F

Headset: Sennheiser pc 160

Står i profilen din.

Men jeg følte en forandring etter at jeg tweaka musa til 500hz, den går "smoothere".

Hvor har du hørt at Mx518 er dårligere med driver? Linky plx.

OBS! Max 4 linjer i Signaturen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...