.Butthead. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Jeg har et rart(?) problem med at musa hakker i Battlefield 2142, kun i det spillet. Har aldri opplevd det i andre spill, som CS:S, og Dark Messiah osv. Det jeg mener er at si jeg skal sikte på en fyr som står en plass, så beveger jeg siktet mot han, så begynner crosshairet og hakke, for det meste oppover(tror jeg da) Ganske irriterende når du har et par fiender imot deg.. Kan det være musa? Den er ganske gammel. Tenker litt på utbytting av mus så.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 det er ikke musa, har samme mus og samme spill, må være PC-en, soz Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hehe, tviler egentlig på det. Edit : Ifølge det som står i profilen din, har jeg bedre pc en deg også Endret 27. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Selvsagt kan det være PC-en. Om du har en eller fire giga RAM har ikke noe å si på hvordan musen fungerer. 1: Reinstaller musdriverne (Logitech SetPoint) 2: Sjekk at det ikke er noen settinger i SetPoint i forhold til spillet som står feil 3: Sjekk at det ikke er noen settinger i selve spillet som står feil 4: Reklamer på musen ... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hehe, reklamer på musen fikk meg til å le, fordi den er flere år gammel, + at jeg kjøpte den brukt av en kompis. Hvorfor nevner du egentlig noe om ram? Jeg tenkte mer på systemkravene som Bf2142 skal ha, og de er ganske lave synes jeg. Derfor tenkte jeg at jeg ikke ville ha noe med PC-en å gjør(altså om jeg hadde for dårlige komponenter.) Trodde ikke det kunne være PC-en da en kompis av meg har en litt "eldre" dell pc, alstå ikke de nyeste komponentene og musa hakker ikke hos han.. Skal Sjekke Nr.1 Og Nr.2 Takk for svar Går det an å oppdatere firmware på Mx518? Hvis, hvordan gjør man det, og hvor kan jeg laste ner ny firmware. Endret 28. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) vet ikke om du har bedre pc enn meg da, fått ny, bare ikke oppdatert profilen. jeg anbefaler at du IKKE bruker driver til mx518! viser faktisk at den kjører bedre uten driver, driver bare tuller det til! Endret 29. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Prosessor: Intel Core 2 Duo E6600 (2.40GHZ) RAM :2048mb Skjerm: Dell 22tommer Widescreen Skjermkort: nVIDIA GeForce 8600GS Mus: A4TECH X750-F Headset: Sennheiser pc 160 Står i profilen din. Men jeg følte en forandring etter at jeg tweaka musa til 500hz, den går "smoothere". Hvor har du hørt at Mx518 er dårligere med driver? Linky plx. OBS! Max 4 linjer i Signaturen din Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 .........da en kompis av meg har en litt "eldre" dell pc, alstå ikke de nyeste komponentene og musa hakker ikke hos han.. Hvis du har testa musa hos kompisen din, og den ikke hakker der, sier det ser jo selv at det er på PC-en din problemet ligger Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Og du har undersøkt musa jeg har? Testet den og funnet ut at den funker helt fint? HVIS du hadde lest hva som står over svaret ditt, så hadde du ikke trengt å skrevet det inlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå