Aak1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hva synes dere? Endret 18. november 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Litt stilig med sammenhenge: Et ensomt tre, og en ensom mann (?).. Greit stemningsbilde spør du meg.. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fin tanke, bra etterarbeid, men jeg syns det blir litt for mye overvekt i midtdelen av bildet. Altså, forgrunnen er tom, midtpartiet har to iøyenfallende objekter (tre og mann) og bakgrunnen er preget av landskap og tåke. Jeg tror dette bildet kunne blitt bedre om du hadde plassert mannen i forgrunnen, kanskje så han blir like høy som treet. Det kan også hende at det ødelegger litt, og at du kanskje heller burde forsøkt å få med mer av himmelen og mindre av forgrunnen slik at treet og mannen hadde havnet lengre ned på bildet, som en forgrunn, men på samme avstand som du har nå. Uansett er dette langt fra svakt, og du har fanget en veldig spennende stemning. Er du selv fornøyd? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Meget stilig bilde! tror dog du kunne gjort mer ut av himmelen her Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du kunne sikkert kutte mer i bunn for å flytte hele bildet oppover. Den mørke flekken til høyre i skyene blir litt forstyrrende siden resten av skyene er lyse. Hva med å poste det helt svart/hvitt? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Veldig bra, god stemning og fine detaljer. HDR gir fantastiske muligheter.. Synes forresten det var to personer der, men den ene var en busk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå