Mixy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hei Var på bilmessa som var her i Lillestrøm for en stund siden, tok jo en del bilder, men ble ikke så fornøyd med mange av de. Dette pga mye forstyrrende elementer, og manglende lys (har bare innebygget blitz, som ikke gjør seg i den takhøyden) Uansett, her har jeg gjort ett forsøk på å gjøre noe med begge de elementene, eller i alle fall eliminert de opp mot hverandre. Jeg har prøvd å lage ett tøft mørkt bilde, som setter fokus på motivet, dette krever ikke mye lys, og de forstyrrende elementene er borte. Regner med å få en del pes for de lyspunktene som jeg sikker kunne ha klonet bort. Men gjør de mye med fokuset, når de er så mange og så spredt? Please slakt Endret 18. november 2007 av Mixy Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Men gjør de mye med fokuset, når de er så mange og så spredt? Ja, de er med på å ødelegge bildet totalt. Bildet fremstår også alt for mørkt, greit at det er med på å utheve bilen, men blir for mange mørke partier for min del. Bunnen ser nesten utklipt ut, burde ha sett litt av dekket i alle fall. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Bildet ditt er 10x for stort. Og bilen er dessverre ikke særlig fin når du ikke ser noen ting.. Dette ble bare rot for meg! PS; En del av de lysene hadde gått ann å klone bort når du har laget bildet så mørkt! Endret 19. november 2007 av cv-trial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå