Snerk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Lastet ned Syphon filter 1 i går fra PSN. Morsomt å spille det etter så mange år, dog var bevegelses kontrollene grusom, jeg er nok blitt litt bortskjemt på det området. Ser også at Spyro 1 ligger ute på US Store, det må jeg også teste en gang. Var jo kjempe morro det. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg spiller litt PSone fortsatt, men alt blir spillet på PS3en. Tok faktisk frem Resident Evil 2 idag, og har for et par måneder siden spillt en del FF9. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Speler framleis litt Dino Crisis og Tekken 2 om tida byr seg fram, men er skummelt å sjå kor "dårleg" grafikken eigentleg er Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 er det foresten noen som har link til hjemmesiden til kingsfield? er ps1 spill gratis å laste ned? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 spiller du forsatt playstation 1?hvilket var ditt favorittspill? vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk? Ja. Rayman Ikke med bedre grafikk. Er en spesiell skjarm med de gamle spillene til tross for grafikken. Spillet blir ikke noe bedre med bedre grafikk, tror faktisk at nostalgifølelsen forsvinner når du får en gammel klassiker i oppusset versjon. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jepp, spiller Final Fantasy (7-9) og Crash Bandycoot (1-2) en sjelden gang i blandt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Om Sony legger ut Final Fantasy VII-IX på PS Store så kjøper jeg dem glatt! Selv om de koster mer enn ett vanlig Ps1 spill. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 spiller du forsatt playstation 1?hvilket var ditt favorittspill? vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk? Ja. Rayman Ikke med bedre grafikk. Er en spesiell skjarm med de gamle spillene til tross for grafikken. Spillet blir ikke noe bedre med bedre grafikk, tror faktisk at nostalgifølelsen forsvinner når du får en gammel klassiker i oppusset versjon. Enig der et spill skal være slik det er når det lanseres. Går greit at det lages tillegspakker men ikke forandre grafikken. Lenke til kommentar
ConCon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Spiller fremdeles noen PS1 spill... Resident Evil 2, Tomb Raider, Ridge Racer Revolution, Wipeout, Destruction Derby, The Need For Speed og Red Alert er spill som nokså ofte får godgjøre seg i PS3 maskinen Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjører FF VII og IX en og annen gang, men spiller det riktignok på PS2en, i og med at jeg ikke gidder å koble opp den gamle PS1-maskinen. Lenke til kommentar
Scarface92 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Sitter meg ned et par ganger i året med Crash Bandicot, Lego Racing, Harry Potter og Mysteriekammeret og mange andre gamle slagere. Sitter meg ned et par ganger i året med Crash Bandicot, Lego Racing, Harry Potter og Mysteriekammeret og mange andre gamle slagere. Hey! Eg er på jakt etter det Harry Potter spillet og har vert det lenge! Er kjærestens favoritt spill men det ble ødelagt når vi nå endelig flyttet sammen. Er det mulig å kjøpe det av deg? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hey! Eg er på jakt etter det Harry Potter spillet og har vert det lenge! Er kjærestens favoritt spill men det ble ødelagt når vi nå endelig flyttet sammen. Er det mulig å kjøpe det av deg? Fortsatt på jakt etter det spillet? Viss ja, og du er på face, meld deg inn i en gruppe som heter "Spill og Konsoller - Kjøp / Salg / bytte", kanskje du får napp der, evt. prøv https://www.tradera.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå