morgan_kane Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jeg har nylig begynt og spille kings field til ps1 igjen og det er kjempeartig. grafikken er ikke den beste, men det er mystikken våpnene og handlingen som gjør det artig. veit ikke om det finnes lignende spill no til dags. likte også alone in the dark jack is back til ps1. spiller du forsatt playstation 1? hvilket var ditt favorittspill? vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noenganger setter jeg med ned og spiller Final Fantasy VII og VIII, samt Metal Gear Solid. Ellers er konsollen død for min del.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 De tre første Crash Bandicoot spillene Metal Gear Solid og Final Fantasy spillene, ellers....dead... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller ikke på ps1 jeg men jeg spiller en del ps1 spill jeg har lastet ned fra ps store. Spiller for tiden mye spyro på psp. Håper de legger ut flere ps1 spill på ps store. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller en gang iblant FF, Tekken og bomberman.. ellers er den ganske død ja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Spiller det første Spyro spillet hver gang jeg er på hytta til bestemor og bestefar, hehe Hakke noen fav-spill men det er mange gode. Husker godt det første MoH spillet Endret 18. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sitter meg ned et par ganger i året med Crash Bandicot, Lego Racing, Harry Potter og Mysteriekammeret og mange andre gamle slagere. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller crash bandicoot 1,2,3 spyro 1,2,3 og metal gear solid vanligvis=) litt crash team racing også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nei, den ligger nedstøvet i campingvogna Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har faktisk 3 konsoller liggende hjemme (PS1) men alle støver ned, ettersom det meste blir spilt på ps2 Endret 18. november 2007 av Red_Sun Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tek nokre runder med Tony Hawk 2 ein gong i blant, og det er fortsatt like artig som det var då eg prøvde spelet for første gong. Sjølv om konsollen ikkje blir brukt like mykje som i tidlegare, er den på ingen måte død. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Huff jeg solgte nintendoen min jeg :\ Angrer ganske mye nå, hadde jo alle klassikerne som jeg nå savner . Har fortsatt ps1 også, men den er ikke i nærheten av nintendo og blir aldri brukt. Lenke til kommentar
Layn Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ah, de gode Crash bandicot og Spyro spillene.. kommer aldri til å glemme de^^ Lenke til kommentar
psino Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Her i hjemmet blir det fremdeles spillt Rayman 1 og 2, som er PS1-spill. Men de blir spilt på PS3'en, siden den støtter det, og har en veldig grei løsning på minnekortene Lenke til kommentar
StrawhatLuffy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har spilt en del Chrono Trigger. Var en medvirkende årsak til at jeg importerte PS3en Blant annet så er musikken i dette spillet fra en annen verden. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Crash Bandicoot 1 runda jeg for ikke så lenge siden. Ellers blir det ikke mye retrogaming bortsett fra emulatorer på pc-en. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spilte Fifa 99 faktisk for litt siden Det beste Fifa spillet etter min mening. Arkadefølelsen =D Hadde ikke gjort noe med remake av Crash Bandicoot 1 eller Spyre II. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 spiller du forsatt playstation 1? hvilket var ditt favorittspill? vil du at sony skal lage ps1 spill på nytt med bedre grafikk? PS1'en min døde for mange år siden siden. Om den hadde funket i dag ville jeg sikkert spillt litt på den i ny og ne. Mitt favoritt spill på konsollen tror jeg må være Tomb Raider 1. Fantasisk spill som skremte meg noe ekstremt som liten gutt. Tror jeg foretrekker om sony konsentrerer seg om å lage gode PS3 spill now-a-days... Jeg fyrte opp fifa 96 på PS3'en her om dagen, veldig morro å prøve det igjen. Spilte det ihjel som liten. ..fantastisk! Litt synd at nesten alle PS1 spillene mine kom fra CD brenneren min og ikke butikken, og dermed virker de ikke på PS3'en. Var nemlig en liten hobbypirat back in the day... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spiller Final Fantasy VII til IX med jevne mellomrom. Venter også på at Wipeout 2097 skal bli lagt ut på PSN Store. Men selve konsollen kvittet jeg meg med med da jeg fikk PS2. Angrer litt på det egentlig. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke så mye nå om dagen, men er vel ikke så lenge siden jeg slang meg på litt forskjelig, hadde en PS1 mania for kanskje 6-7mnd.. prøvde meg på en del rpg spill (hvor jeg da endelig fikk tak i suikoden 1 og 2) Men tenkte jeg skulle kjøre på med noen PS1 titler fra PSN når jeg går tom for ps3 spill å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå