Gå til innhold

Er Sapphire Radeon 9700PRO AIW 128MB DDR Best ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå heller for et Sapphire Radeon 9700 PRO Ultimate, har fått strålende kritikk.......!

Og hva er forskjellen mellom de to kortene? Er vel samme gpu bare litt forskjeligt utstyr, eller er eg på bærtur nå :D

Riktigt, samme GPU, men pakken i seg selv er bedre, bare les anmeldelsen du..... :wink:

Lenke til kommentar

åffer i all verden bruker dere 4k peng på et skjermkort når dere kan få nesten like bra ytelse for 1450?

jeg har nettop fått mitt 9500 fra pcmax og har modda det til 9700 med hell. begynt så smått å overklokke og er kommet til 310/320 MHz

Lenke til kommentar
Dette har jeg tenkt å gå for. Men først er jeg ute etter kommentarer :

Noen som har dette kortet - Er dere fornøyd ? (hvorfor / hvorfor ikke)

Bråker det ?  

Noen som mener at andre fabrikater er bedre ??

Gå heller for et Sapphire Radeon 9700 PRO Ultimate, har fått strålende kritikk.......! http://www.riva3d.com/spu/index.html

Takk for tipset !! Har bestilt meg dette nå, pluss 19" LCD - Samsung - Gleder meg!! Må nok vente en stund på skjermen men... Vil et 8x AGP HK gjøre ,ye med ytelsen - Har et MSI KT3 Ultra nå med 4x.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
åffer i all verden bruker dere 4k peng på et skjermkort når dere kan få nesten like bra ytelse for 1450?

jeg har nettop fått mitt 9500 fra pcmax og har modda det til 9700 med hell. begynt så smått å overklokke og er kommet til 310/320 MHz

For å slippe å miste garantien om det går sunt, og for å slippe å modde. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...