TST Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette er tredje del i en serie dagbøker om Söldner Secret Wars her på Gamer.no. Spillet, som i følge JoWooD, vil sette en standard for Internettbasert spilling. Artikkelforfatteren, Teut Weidemann, er kreativ leder i Wings Simulations. I denne utgaven prater han blant annet om hvordan soldatene blir til, og hvilket system de bruker for å animere dem. Les hele dagboken Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Flott artikkel! Nydelig grafikk! Slår jo IGI2 ned i støvlene og ned i jorda!! Mmmmmmm.. gleder meg til detta spellet kommer ut.. ingenting slår et godt krigsspill.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Er jo ikke så rart at det er bedre grafikk enn på et spill som er ute i dag. Tror nok det tar en tid il spillet er ferdig. Forresten, jeg fikk endel bilderlinker som var linket feil, eller som ikke fungerte. Noen andre som har dette? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Forresten, jeg fikk endel bilderlinker som var linket feil, eller som ikke fungerte. Noen andre som har dette? Det var et par bilder som var linket feil, det er nå rettet opp i. Men det var ingen som ikke fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg