Gå til innhold

Batteriet lader ikke på Acer Aspire 5103

Zattaxu

Anbefalte innlegg

Hei,

har akkurat fått igjen PC-en min fra service hvor de byttet HK. Har laderen tilkoblet PC-en, men av en eller annen grunn lader den ikke. I Vista sto det: "koblet til, lader ikke" og XP står det "11% (lader)", men der har den stått i flere timer. Tror PC-en ladet litt i går når jeg hadde i kontakten, men er ikke helt sikker. Vet noen hvorfor PC-en ikke vil lade?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

har akkurat fått igjen PC-en min fra service hvor de byttet HK. Har laderen tilkoblet PC-en, men av en eller annen grunn lader den ikke. I Vista sto det: "koblet til, lader ikke" og XP står det "11% (lader)", men der har den stått i flere timer. Tror PC-en ladet litt i går når jeg hadde i kontakten, men er ikke helt sikker. Vet noen hvorfor PC-en ikke vil lade?

Bumper denne. Batteriet "måles" til 0% i windows, og det står "lader", men det gjør den ikke. Den har nemlig stått på 0% i flere dager nå. Hva kan problemet være?

(Har kontaktet Acer, men ikke fått svar enda)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei,

Bumper denne. Batteriet "måles" til 0% i windows, og det står "lader", men det gjør den ikke. Den har nemlig stått på 0% i flere dager nå. Hva kan problemet være?

(Har kontaktet Acer, men ikke fått svar enda)

Lurte på om du noen gang fant løsning på problemet.. Sitter med en lenovomaskin som har samme symptomene uten å ha peiling på hva jeg skal gjøre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...