DjSlayer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det der ser ut som lekman greier (eller reklame for Uninett). Ingen teknisk informasjon i det heletatt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Egentlig er bare "bredbånd" et ord som sier at hastigheten er høy.. (bred-bånd) Så noen absolutt definisjon tror jeg det er vanskelig å komme med. Personlig ville jeg forklart at "bredbånd" er "betydelig høyere hastighet enn normalt". Dvs. ISDN var skikkelig bredbånd for 10 år siden og holdt i massevis til de bruksområdene som var da. Nå begynner ADSL/SDSL å bli vel smalt for normal bruk. Om 10 år begynner kanskje 100Mbit å bli smalt. Jeg mener nå at selv ADSL/SDSL er forbundet med mye venting om man skal laste ned litt. Surfing går greit, men nedlasting (filmer ISO'er osv) går tregt. Altså: ADSL/SDSL er helt greit til surfing, men ikke til nedlasting og streaming video. Derfor mener jeg at ADSL/SDSL er i smaleste laget for dagens internett-bruk. 100Mbit (og selv 10Mbit som jeg hadde før) synes jeg funker fint til all normal bruk. Jeg er skjelden/aldri utolmodig med en slik linje (om bare serveren er bra) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Simen1: Det er stor forskjell på hva folks behov og hva man har råd til Selfølgelig hadde det vært snacks med en baseband oppkobling til internett eller VHDSL, men lommeboken strekker ikke til. :x Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Simen1: Det er stor forskjell på hva folks behov og hva man har råd til Selfølgelig hadde det vært snacks med en baseband oppkobling til internett eller VHDSL, men lommeboken strekker ikke til. :x Uninett jeg linket til tar 120 kr i måneden for en 100 Mbit linje... 8) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg klarer meg fint med min 512 kbps kabelinternett, jeg... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har NGT 1024/512 kbit, funker forsåvet greit det og..spam Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har telenor jeg 384/128... funker det og, men er ike fornøyd.--- har funnet ut at t e l e h o r ikke skal sies så sier man heller telenor Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 asså!! GNI DET INN!!! jeg har ikke bredbånd.. Dakar deg da, du for skaffe deg bredbånd da Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 kjekt å ha bredbånd ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 asså!! GNI DET INN!!! jeg har ikke bredbånd.. Dakar deg da, du for skaffe deg bredbånd da Hmm hun som er helt LAN i hodet hadde neppe holdt seg til modem hvis det var mulighet til å få ADSL. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 vel, ho bør plante en bombe hos ISP en sin og kreve bredband Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå