Ali humbug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://download.consumptionjunction.com/mu...ia/cj_15618.jpg Tenker de på Gathering kjenner seg litt igjen.... Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har bredbånd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Eg har også bredbånd (spamme litt) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har ikke bredbånd, men skolen har... (dah... ) Derfor sitter jeg her nå, og derfor komme jeg til å sitte her i heile dag... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 asså!! GNI DET INN!!! jeg har ikke bredbånd.. Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har bredbånd og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har slik juksebredbånd (ADSL) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har slik juksebredbånd (ADSL) Samme her :-( Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg har ekte bredbånd i lav hastighet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 asså!! GNI DET INN!!! jeg har ikke bredbånd.. Det er såå digg å laste ned musikk og filmer i 90kb ned! Ahhh Ka skal eg laste nå? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har slik juksebredbånd (ADSL) Samme her :-( Gidder ikke å redigere bort den ene qouten, men det gjelder dere begge. ADSL er bredbånd (t.o.m. ISDN er bredbånd). Bredbånds teknologien tillater att kabelen kan brukes til forskjellige teknologier på engang (telefon og nett), men baseband teknologien tillater bare en signal type av gangen. Så når noen får fiber til huset for nett-tilgang så er det baseband. Ettersom det tillater bare en signaltype av gangen. *Hmm tror jeg har tatt det opp før* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 har isdn, huff så sakte det går! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 asså!! GNI DET INN!!! jeg har ikke bredbånd.. Det er såå digg å laste ned musikk og filmer i 90kb ned! Ahhh Ka skal eg laste nå? ENDA diggere å laste ned med 140 kb ned i sekundet! hva skal jeg laste ned nå da :wink: *Gni gni* Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Gidder ikke å redigere bort den ene qouten, men det gjelder dere begge. ADSL er bredbånd (t.o.m. ISDN er bredbånd). Bredbånds teknologien tillater att kabelen kan brukes til forskjellige teknologier på engang (telefon og nett), men baseband teknologien tillater bare en signal type av gangen. Så når noen får fiber til huset for nett-tilgang så er det baseband. Ettersom det tillater bare en signaltype av gangen. *Hmm tror jeg har tatt det opp før* Eh, definisjonen på bredbånd går vel på hastigheter fra 10 Mbit og oppover. På 100 Mbit går grensen for når bredbånd blir skikkelig morsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bruker mobil oppkobling jeg 33.6k Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har slik juksebredbånd (ADSL)Hehehe.. Jeg er vel en av de få her på forumet som har ekte bredbånd... BTW. ADSL/SDSL = smalbånd... ISDN/Modem = sytråd... Må bare trekke på smilebåndet hver gang jeg hører slagordet "mye, mye raskere internett" LOL Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hehehe.. Jeg er vel en av de få her på forumet som har ekte bredbånd... Ja bredbånd blir ikke moro før det er harddiskene som blir flaskehalsen Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Eh, definisjonen på bredbånd går vel på hastigheter fra 10 Mbit og oppover. På 100 Mbit går grensen for når bredbånd blir skikkelig morsomt Not! Leste du ikke hva jeg skrev? Forskjellen er ikke i hastigheten, men hvordan kablene blir brukt. Hadde jeg hatt tilgang til nettakademiet skulle jeg vist deg et eksempel, men forskjellen er att baseband kan kun bruke en type signal, men bredband kan bruke to typer signal. Derfor er også ISDN også en type bredbånd (Selv om hastigheten begrenser seg til 128kbits ved bruk av begge B linjene, og 144kbits ved bruk av C-linjen også) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Not! Leste du ikke hva jeg skrev? Forskjellen er ikke i hastigheten, men hvordan kablene blir brukt. Hadde jeg hatt tilgang til nettakademiet skulle jeg vist deg et eksempel, men forskjellen er att baseband kan kun bruke en type signal, men bredband kan bruke to typer signal. Derfor er også ISDN også en type bredbånd (Selv om hastigheten begrenser seg til 128kbits ved bruk av begge B linjene, og 144kbits ved bruk av C-linjen også) Gjorde et kjapt søk på google. Ifølge Uninett går grensen ved en 5-6 Mbps og ikke ISDN som du påstår i alle fall. Av alt jeg har lært har bredbånd vært definert etter hastigheten og ikke teknologi, kan ikke skjønne hvorfor dette skal forandres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå