fox Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag. La meg bli den første: N00B! Noob betyr ikke newbie, men spillere som vil aldri bli god. Noobunger er duste unger som er dårlige og forblir det for alltid Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noob betyr ikke newbie, men spillere som vil aldri bli god. Noobunger er duste unger som er dårlige og forblir det for alltid Da mente jeg newb. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvor mange Generaler det er i "aktiv tjeneste"? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen har spilt litt for mye, kanskje? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen har spilt litt for mye, kanskje? Førsteplassen suger jo også: Overall Kill/Death Ratio 0.61 (#77680) Han dør dobbelt så mange ganger som han dreper... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen har spilt litt for mye, kanskje? Førsteplassen suger jo også: Overall Kill/Death Ratio 0.61 (#77680) Han dør dobbelt så mange ganger som han dreper... mhm, jeg så det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Men med tanke på at han hadde bare 0.35 i Kill/Death Ratio på social, så ligger det nok en del tullespilling bak som trekker ned overall. Ikke det at 1,18 på ranked var så veldig bra da. Mer som meg ... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan jo tenkes at han har slitt med å få de siste lv. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dere kan jo prøve å holde en høy ratio i level 50, tror ikke det er så lett. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 http://www.halo3leaderboard.com/jaketobin118 han hadde en imponerende k/d ratio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja,bare sjekk statistikken på bungie.net. Se på medaljene han har fått (og antall) i forhold til kamper. Imponerende. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan kan jeg sjekke min egen kill-death ratio?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan kan jeg sjekke min egen kill-death ratio?? Logg deg inn på Bungie.net -> trykk Halo 3 (i menyen øverst til høyre) -> så trykker du Career stats. Følte jeg var på vei opp til 40 i skill etter mange strake seire i team double, men så gikk det verre. Tror vi hadde 12 strake tap eller noe. Ekstremt frustrerende. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 takk takk for svar fant det ut da ja:) hadde skuffende ca 1 i både ranked og social : P uansett, denne fyren som hadde 66 eller noe i kill death raito? har han jukset eller bare vært jævla feig? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja,bare sjekk statistikken på bungie.net. Se på medaljene han har fått (og antall) i forhold til kamper. Imponerende. Han virka som en litt feig type. De fire våpena han har flest kills med er Sword, Melee, Ghost og Gravity Hammer. Hele 11 kills med BR og generelt mye Rockets og Shotgtun. Men, imponerende med 18 Invincible-medlajer uansett om han er mastercamper eller ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var det sånn at hva slags type kills du får, kan ha noe å si får hvor fort du lvler? Jeg synes liksom det er så rart at når jeg for eksempel har spilt en del double team og vunnet med ca 10 kills mer med ca 7K/D uten å få lv og så et par matcher etterpå så fikk jeg 3 lv på en gang. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja,bare sjekk statistikken på bungie.net. Se på medaljene han har fått (og antall) i forhold til kamper. Imponerende. Han virka som en litt feig type. De fire våpena han har flest kills med er Sword, Melee, Ghost og Gravity Hammer. Hele 11 kills med BR og generelt mye Rockets og Shotgtun. Men, imponerende med 18 Invincible-medlajer uansett om han er mastercamper eller ikke. Skjekk ut hvor han står på Construct... Han har jo trossalt knapt spillet. Men ser sikkert ut som han stikker ut av gamet viss det ikke blir Sword brett. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis du ser på alle heatmapsene så ser man lett at han er en mastercamper ja. Men han har jo veldig god stats uansett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå