Gå til innhold

Halo: høyeste skill har du/tror du at du vil få?

3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f
Hvordan kan jeg sjekke min egen kill-death ratio??

Logg deg inn på Bungie.net -> trykk Halo 3 (i menyen øverst til høyre) -> så trykker du Career stats.

Følte jeg var på vei opp til 40 i skill etter mange strake seire i team double, men så gikk det verre. Tror vi hadde 12 strake tap eller noe. Ekstremt frustrerende.

Lenke til kommentar
Ja,bare sjekk statistikken på bungie.net.

Se på medaljene han har fått (og antall) i forhold til kamper. Imponerende.

Han virka som en litt feig type. De fire våpena han har flest kills med er Sword, Melee, Ghost og Gravity Hammer. Hele 11 kills med BR og generelt mye Rockets og Shotgtun.

Men, imponerende med 18 Invincible-medlajer uansett om han er mastercamper eller ikke.

Lenke til kommentar

Var det sånn at hva slags type kills du får, kan ha noe å si får hvor fort du lvler?

Jeg synes liksom det er så rart at når jeg for eksempel har spilt en del double team og vunnet med ca 10 kills mer med ca 7K/D uten å få lv og så et par matcher etterpå så fikk jeg 3 lv på en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja,bare sjekk statistikken på bungie.net.

Se på medaljene han har fått (og antall) i forhold til kamper. Imponerende.

Han virka som en litt feig type. De fire våpena han har flest kills med er Sword, Melee, Ghost og Gravity Hammer. Hele 11 kills med BR og generelt mye Rockets og Shotgtun.

Men, imponerende med 18 Invincible-medlajer uansett om han er mastercamper eller ikke.

Skjekk ut hvor han står på Construct... Han har jo trossalt knapt spillet. Men ser sikkert ut som han stikker ut av gamet viss det ikke blir Sword brett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...