Landeplagen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Litt lei av folk som ikke vil spille custom fordi de må ha EXP. Skjedd tre ganger den siste uken. Heldigvis fant jeg tre folk som vil spille One Flag på Guardian med meg. De beste gamene jeg har spilt i Halo 3 har skjedd der. Er så fett. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ligger på 14 og gidder ikke gå høyere, fordi de fleste har fiksede teams som vet hvordan de skal spille, mens jeg kommer på randoms. Overrasker meg likevel at jeg får høyere score enn folk med ranken Colonel og Commander i Social Slayer i mange kamper. Jaja, noen ganger har jeg vel gode dager. Spiller gjerne andre ting enn slayer. Endret 9. desember 2007 av Xpm Lenke til kommentar
pompews Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan er skillsystemet? Har bare 1 fordi jeg ikke får kjøpt medlemskap. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skill spiller en rolle i rang systemet. Altså, du får høyere rang når du får EXP, men det går fortere å stige i rang ved hjelp av skill, men mye vanskeligere. I ranked matches er det flere gode spillere. Det har nesten ikke noe å si hvor høy rang du har, bare om du er god eller ikke. Sett sersjanter banke dritten ut av majorer og commanders. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Litt lei av folk som ikke vil spille custom fordi de må ha EXP. Skjedd tre ganger den siste uken. Heldigvis fant jeg tre folk som vil spille One Flag på Guardian med meg. De beste gamene jeg har spilt i Halo 3 har skjedd der. Er så fett. Snakker du om den matchen jeg og NoobWay ble eid? Uansett nå er jeg dritt lei av å slutte i matcher, nå har jeg begynnt og slutte og slutte i matcher Fikk EXP Penalties: -100 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag, så har nå Highest Skill: 3 | Total EXP: 4 | Next Rating: 7 EXP LINK! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag. La meg bli den første: N00B! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag. La meg bli den første: N00B! Det betyr jo ikke at jeg ikke har spilt mye Halo;) Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 har lvl 36 på lone wolf, bør klare 40:-D Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag. La meg bli den første: N00B! Det betyr jo ikke at jeg ikke har spilt mye Halo;) Live Noob Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Spillte LIVE for første gang i dag. La meg bli den første: N00B! Det betyr jo ikke at jeg ikke har spilt mye Halo;) Live Noob Mer riktig ja. Har forresten gått opp litt i highest skill. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tror jeg har ca 28exp i dette spillet. Tviler på at jeg kommer til å spille noe mer og blir nok på de 28 exp'ene mine.. Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Whee hoppet fort til 24 etter at jeg faktisk gadd å spille LW (bare spilt Team Slayer etc) Skal nok komme mye lengre, bare jeg får gjort ferdig alt skolearbeidet Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Liten aktivitet, betyr det at skillen til folk er uendret? Har nå 23 i Lone Wolf (Spiller nesten ikke team) og har ikke hatt live i mer enn en uke og 3 dager... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ble 45 i går. Fikk 500 exp i samme match også, så da ble jeg Brigadier. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) har rett over 500 exp nå og bare highest skill 41.. men eg kommer nærmere Endret 23. desember 2007 av 3000 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kom til lv 40 i lone wolf for en stund siden, og hadde ikke "truffet veggen" enda. Jeg lot det likevel være og begynte å spille på alt annet siden jeg ikke engang hadde fått nok xp til å få den ranken med en stjerne (colonel eller noe sånt). Tror jeg kan komme opp mot 45 muligens. Litt lei av folk som ikke vil spille custom fordi de må ha EXP. Skjedd tre ganger den siste uken. OMG no xp from customs?? Ikke noe mer rat race spilling med deg! Blir litt stressa når jeg spiller team objectives. Jeg er glad i å ha god k/d, og gjennomsnittet skjøyt i været når jeg begynte å spille forskjellige ranka spilltyper for første gang. Men når jeg spiller objectives hender det ofte av jeg vil "ofre meg" på en eller annen måte, derfor mister jeg det der. Endret 23. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) har rett over 500 exp nå og bare highest skill 41.. men eg kommer nærmere Ah. Jeg husker den tiden jeg var under 45. *Mimre*. Neida, men husker jeg gikk fra 41 til 42 til 43 og så til 44, så vant jeg tre ganger på rad, ingen 45 å se. Deretter tapte jeg en match (der jeg ble MVP) og så var jeg plutselig 43... Da ble jeg lettere irritert. Endret 24. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Litt lei av folk som ikke vil spille custom fordi de må ha EXP. Skjedd tre ganger den siste uken. har det "problemet" jeg også. hver gang vi spiller noe annet enn ranked er det noen som syter og klager. da pleier jeg som regel og heller leke litt i Forge alene. har 37 skill og 588 EXP. føler det er "maks" og spiller mest multi team eller BTB for tiden. hvis noen vil spille custom game på noen "Hjemmelagde" maps er det bare å adde meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå