Gå til innhold

Halo: høyeste skill har du/tror du at du vil få?

3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg vil ikke bli Conel grade 2 så pleier i slutte i social matcha for å miste XP :p men skal prøve å komme lvl 50 en gang..

Haha, tuller du? Vil du ikke at folk skal se at du ikke kom opp i rank fortere enn du fikk EXP? :p

Stress å vær grade 2 alle folk sier haha noob grade 2 du suger blabla.. det som er jeg er lei av Lonewolf.. venter til nye maps jeg..

Lenke til kommentar

Spiller for det meste team slayer, har kommet til rank 35. Men nå tror jeg det sier alvorlig stopp, har spilt i 2 timer i kveld og vunnet 2 kamper. :p Er nå på 34. I tillegg havner jeg ogte på minussiden på k/d, noe jeg ikke har gjort før.

Må nok teame opp om jeg skal komme høyere, spiller bare alene. Det hjelper heller ikke at i 30% av kampene quiter folk. :(

Lenke til kommentar
Ok siden det har kommet 1 person mer til LW kan vi få 5 kill

Hm?

.. Siden det kan være 5 personer på LoneWolf (+ deg selv da blir 6) er det lettere å gå opp i rank , er jo swords til og med fant det ut for 2 dager siden kansje veldig gammelt nytt for fleste men spillte ikke ofte LoneWolf di siste 2 ukene

Ok StaBBer, Siden på bungie står det neste rank 500 eller 600 XP så forstod ikke den men ok er bare å forsette å leave i social da :p bryr meg ikke om jeg har mer games enn XP det er skillsa som teller...

Lifetime EXP: 570

EXP Penalties: -78

Total EXP 492

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...