Vegard# Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 På forumet er det slik at jeg bare ser de uleste meldingene.... kanskje det er en innstilling jeg har missa, men hvis det ikke er det så er det jo ikke akkurat lettvint å forstå sammenhengen i tråden Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei, dette er lett å fikse på. Gå inn på "Endre profil". Deretter går du på "Endre innstillinger" for din profil. Der kan du velge om leste meldinger skal bestå. Disse innstillingene virker bare når du er pålogget. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 Takker og bukker, trodde "endre profil" bare var navnpass og sånn....hmm, ei lita tabbe av meg =) Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Selv om jeg gjør om den instillinga, lagres den ikke.....noen måte å få den til å lagres? det samme med innlogginga og....litt kjedelig å logge seg inn på nytt hver gang Dette har vel noe med cookies å gjøre, men kan ikke noe om det =) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jau. Hvis jeg logger inn står det bare på neste side at jeg IKKE er logget inn. Cookies og alt sammen fønker som det skal. Dette gjør at jeg må skrive brukernavn og passord for hver melding. Hrmf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå