RSy Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har ikke fast ip, men ønsker til tider å vite hvilken IP jeg har fra andre maskiner. Jeg har hørt om no-ip, dynip osv.. Hvilken av disse er best - og ikke minst gratis? RSy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://www.whatismyipaddress.com/ Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://www.findmyip.com/ no-ip er bra og gratis Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 De to foregående svarene krever at du er online. Hvis du derimot kjører denne kommandoen i et DOS vindu, så får du fram IP adressen, MAC adressen og mye annet: ipconfig /all Lenke til kommentar
RSy Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Vel, jeg vet hvordan jeg finner IP'en på maskinen jeg har forand meg, men jeg ønsker å vite ip'en på denne når jeg IKKE har den forand meg. F.eks vha no-ip Er det andre som er bra og gratis? Hvilken er best? RSy Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har benyttet no-ip nå en stund og er godt fornøyd med det - du får en grei adresse (dittnnavn.no-ip.com/.info el.l) og det krever ikke så mye knoting for å komme igang. Gratis er det også Lykke til!! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 no-ip er veldig bra! ambefales på det sterkeste til vanlig hjemmebruk www.no-ip.com Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 De 2 sidene viser forskjellig ip. stemmer dette? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 De 2 sidene viser forskjellig ip. stemmer dette? testa du sidene på samma oppkobling? eller på to ulike tidspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå