Benbjo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "RESET KNAPPEN" det snakkes om er nok den på konsollen ja.Etter det jeg har lest om bricking er det noe (en crash) som forekommer hvis du installerer oppdatering fra en annen region (eks NTFS oppdatering på PAL Wii). Uten å si noe sikkert kan jeg ikke tenke meg at en chip-oppdatering skal kunne bricke. Anngående den store størrelsesforsjkellen på filen du laster ned, og resultatet etter at du har extractet, kommer dette av at det blir lagt til tilfeldig data for å gjøre filstørrelsen lik størrelsen på et gamecube-spill. Hadde vert fint om noen som har lagt inn siste update kunne skrevet litt om den. Bla Super Mario Galaxy funket ikke etter systemoppdatering på Wii'en (Ver 3.0E), med Cyclowiz ver 3.0. Det er bare tull. SMG funket ikke fordi den inneholder en skjekk som ser om spillet er brent eller orginalt. Cyclowiz har visst fikset dette tror jeg i en ny update. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Woot? Tror du missforstår. Det er denne nye oppdateringen jeg spør om folk kan skrive litt om, altså nyeste chip oppdatering. Har ikke orket å styre med denne selv, så lurte på om det hadde noen hensikt å gjøre det. Mer konkret: Er SMG problemet fikset i denne oppdateringen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ? Jeg svarer jo på spørsmålet ditt. SMG virker med den nye updaten ja. Grunnen til at spillet ikke virket før er som sagt at spillet inneholdt en sjekk som sjekket om spillet var brent eller orginalt. Var det brent fikk man om en svart skjerm. Er usikker på detaljene men den nye updaten sørger hvertfall for at SMG virker. Lenke til kommentar
balder Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hæ? Jeg svarer jo på spørsmålet ditt. SMG virker med den nye updaten ja. Grunnen til at spillet ikke virket før er som sagt at spillet inneholdt en sjekk som sjekket om spillet var brent eller orginalt. Var det brent fikk man om en svart skjerm. Er usikker på detaljene men den nye updaten sørger hvertfall for at SMG virker. Så det går ikkje ann å bricke Wii'en med oppdaterin av Cyclowiz'en? Er det vanskelig å oppdatere den? Firmaet som har montert chippen på min wii seier til meg at grunnen til at han ikkje monterte switchen var at fleire kunden greidde å bricke wii'en. Da han monterte den så sa han at dette blir på eige ansvar så eg har ikkje turt å oppdatere chippen til 3.6 Beta, men holdt meg til 3.5. Eg vil helst vente til fullverisjonen av 3.6 kommer. Trur du dette er lurt? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 OK Benbjo, jeg som misforsto deg. Men hva er det du sier bare er tull? balder: Som sakt kan ikke jeg se hvordan en chip oppdatering kan bricke Wii'en ettesom du ikke endrer noe i programvaren i selve Wii'en. Hvorvidt chippen kan få problemer med en beta oppdatering tør jeg ikke svare på, men det er vel ikke det som kalles bricking. Etter innlegget til benbjo å dømme, virker 3.6 beta være OK. Tviler på at noen slipper selv en beta programvare som er så uferdig av den kan ødelegge. Ellers annbefales vel aldri beta-programvare for vanlige folk (og evt garanti kan ryke), så det er ingen dum ide å vente til endelig versjon. Jeg antar et SMG-fiksen ikke er tilstede på ver 3.5? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det som bare er tull er at det er Firmware versjonen på Wii som gjorde at spillet ikke virka. Det er en sjekk på discen som sagt. Nå har ikke jeg Cyclowiz selv, men de som har det har ikke hatt noen problemer med updaten så vidt jeg vet. Eneste grunnen til at de sier at man skal gjøre det på eget ansvar er at de ikke skal få trøbbel hvis du gjør noe galt! Lenke til kommentar
balder Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Er det noko nytt ang Cyclowiz 3.6 full verisjon? Vil den komme? Eg tør ikkje å oppgradere chippen til 3.6 BETA Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har nå sett litt ny info om 3.6. En av moderatorene på teamcyclops forumet har bekreftet at 3.6 Beta er helt lik den kommende versjon 3.6, som ikke er lansert enda. Har selv brukt 3.6B en stund, og alt funker utmerket!! Enjoy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå