balder Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det nokon som har oppdater Cyclowiz 3.6 beta pal. Går det greitt og er det noko risiko? Lenke til kommentar
balder Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Er det bare Wiikey personer her inne? Rart at ingen har denne Cyclowiz chippen, da denne er bedre enn Wiikey'en Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er den vel ikke Wiikey ftw Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har 3.6B på min cyclowiz. Har fungert utmerket til nå i alle fall. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har 3.6B på min cyclowiz. Har fungert utmerket til nå i alle fall. Er det bare å brenne denne verisjonen på dvd og kjøre platen som om det var eit spill? Er det noko eg børe vere obs på? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bare følg denne guiden så burde det ikke være noe problem: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?p=457523 Var unnagjort på 10 min. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Bare følg denne guiden så burde det ikke være noe problem:http://forums.maxconsole.net/showthread.php?p=457523 Var unnagjort på 10 min. Ok, men denne Switchen som det står om og som du skal slå av eller på. Kor er denne? Eg kan ikkje sjå synleg switch. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg chippet min hos xunlock og de la til en synlig switch på baksiden av konsollen. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Jeg chippet min hos xunlock og de la til en synlig switch på baksiden av konsollen. Ok, da ser det ut for meg at den er ikkje montert på min. Eg leste instruksen og fant ut at eg kan bruke "A" tasten på ein gammel gamecube pad. Kjenner du til dette. Sjå, eg har lagt ved instruksjonen. User_Manual.pdf Lenke til kommentar
exmx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hvor kan jeg laste ned denne oppdateringen? Finner den ikke på cyclowiz sin side.. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 hvor kan jeg laste ned denne oppdateringen? Finner den ikke på cyclowiz sin side.. Har du email så skal eg sende deg den. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 hvor kan jeg laste ned denne oppdateringen? Finner den ikke på cyclowiz sin side.. Har du email så skal eg sende deg den. fant den endelig. men takk BTw, en ting jeg syntes er litt rart. .rar filen den kommer i er litt over 1MB, mens .iso'en man extracter er over 1GB. how come? o_O Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 hvor kan jeg laste ned denne oppdateringen? Finner den ikke på cyclowiz sin side.. Har du email så skal eg sende deg den. fant den endelig. men takk BTw, en ting jeg syntes er litt rart. .rar filen den kommer i er litt over 1MB, mens .iso'en man extracter er over 1GB. how come? o_O Enig med deg. Zip fila er på 1108 KB. Når eg har pakket den ut så er den plutselig på 1425760 KB??. Har du også denne eksterne switchen? Han som chippet min han har ikkje laget switch, men det kan vere for at det er muligheit med denne "A" på gamle gamecube pad. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du må nok ha denne switchen. Dette for å sette chippen i "flashmodus". Uten denne switchen får du ikke flashet chippen, dessverre. Lenke til kommentar
balder Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Du må nok ha denne switchen. Dette for å sette chippen i "flashmodus". Uten denne switchen får du ikke flashet chippen, dessverre. Er du heilt sikker? Har den som chippet glemt å sette på denne switcen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sannsynligvis. Da jeg skulle chippe min maskin skulle de ha ekstra for å sette inn en slik switch. Jeg sa følgelig nei takk da jeg kunne få WiiKey billigere. Lenke til kommentar
balder Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Sannsynligvis. Da jeg skulle chippe min maskin skulle de ha ekstra for å sette inn en slik switch. Jeg sa følgelig nei takk da jeg kunne få WiiKey billigere. Men kva betyr dette med å trykke på "A" på ein gammel gamecube pad? Sjå lenger opp i diskusjonen. Der ligger det ein instruksjon. Lenke til kommentar
balder Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Korleis er det med oppdateringen av Cyclowiz. Er det lett å bricke maskinen? Lenke til kommentar
balder Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Du må nok ha denne switchen. Dette for å sette chippen i "flashmodus". Uten denne switchen får du ikke flashet chippen, dessverre. No har eg fått monter på denne switchen så no skal alt vere ok. På oppskriften så står det noko om "RESET KNAPPEN", betyr det denne resetknappen på sjølve maskinen? Eller er det ein knapp på kontrolleren? Det går rykter om at oppgraderingen kan bricke Wii'en. Stemmer dette? Denne oppgraderingen oppgraderer vell bare CYCLOWIZ chippen eller gjør den noko fysisk med sjølve wii hjernen også? Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 "RESET KNAPPEN" det snakkes om er nok den på konsollen ja. Etter det jeg har lest om bricking er det noe (en crash) som forekommer hvis du installerer oppdatering fra en annen region (eks NTFS oppdatering på PAL Wii). Uten å si noe sikkert kan jeg ikke tenke meg at en chip-oppdatering skal kunne bricke. Anngående den store størrelsesforsjkellen på filen du laster ned, og resultatet etter at du har extractet, kommer dette av at det blir lagt til tilfeldig data for å gjøre filstørrelsen lik størrelsen på et gamecube-spill. Hadde vert fint om noen som har lagt inn siste update kunne skrevet litt om den. Bla Super Mario Galaxy funket ikke etter systemoppdatering på Wii'en (Ver 3.0E), med Cyclowiz ver 3.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå