PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 nice pic! *ønske seg slik en festlig rosa vibb til jul* Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hahahahaha.....genial....han smører iallefall godt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ka skal han smøre etter?? så du nålen? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 lol! kanskje sauen er xs.. da må man sikkert smøre selv nåler Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ka skal han smøre etter?? så du nålen? Hvor tror du han skal hen? ja.....han skal det ja....dessuten så er høna etterpå..... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hehe, den var knall. Men den passer vel bedre under humor Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 humor er også søppel for noen Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 humor! HAHA!kan noen ta et bilde av den siden så jeg også får sett den... siden er stengt på skolen(!) dum server Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 du vil ikke gå inn på den siden...det der er verre en goatse Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kan noen ta et bilde av den siden så jeg også får sett den... siden er stengt på skolen(!) dum server kan du DRITE i å spørre om den siden! Hvis du ikke tenner på å få en kabel i kjeften. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kan noen ta et bilde av den siden så jeg også får sett den... siden er stengt på skolen(!) dum server kan du DRITE i å spørre om den siden! Hvis du ikke tenner på å få en kabel i kjeften. slapp av a... tenner da selvsagt ikke på det... var bare menigen å se litt av siden, men hvis det er det som er innholdet så kan jeg sikkert greie å vente til jeg kommer hjem... Edit: det er vist lenge til jeg kommer hjem... litt over 1time Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 slapp av a... tenner da selvsagt ikke på det... var bare menigen å se litt av siden, men hvis det er det som er innholdet så kan jeg sikkert greie å vente til jeg kommer hjem... geeeeeeeeeeeez.....dumheten lenge leve Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi takker alle mann allyse for sensuren det var deilig. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi takker alle mann allyse for sensuren det var deilig. ernie85 griner sikkert...... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vi takker alle mann allyse for sensuren det var deilig. ernie85 griner sikkert...... jjj(snufs)aaaa.... (snufs) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 lenge leve sensuren...Allyse ruler Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 *ønske seg slik en festlig rosa vibb til jul* Det kan fikses.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 *ønske seg slik en festlig rosa vibb til jul* Det kan fikses.... Så penta selger oss Noen Rosa og noen blå og vi selger vibb`er tilbake? Trade agreement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå