Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?

LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

1. 1. Velg tittel

• Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uncharted var jo kult, men det er jo rimelig standard rett fram fps/platform spill..

Jeg må si meg veldig uenig der ja.

smaken er som baken..

tomb raider evolved :)

var jo artig å dille med medals osv, fant 40 skatter og greier.. helt standard er det vel ikke, kjøper helt klart oppfølgeren og koste meg for det meste med spillet (vannscooter oppdragene var ikke mye å skryte av), men det ga meg som sagt ikke like mye spenning og historie som bioshock :)

Lenke til kommentar
smaken er som baken..

tomb raider evolved :)

var jo artig å dille med medals osv, fant 40 skatter og greier.. helt standard er det vel ikke, kjøper helt klart oppfølgeren og koste meg for det meste med spillet (vannscooter oppdragene var ikke mye å skryte av), men det ga meg som sagt ikke like mye spenning og historie som bioshock :)

Jepp, forstår jo forsåvidt at enkelte kan mene det er "standard". Historien er ikke den dypeste, men det var vel heller ikke intensjonen bak. Spillet er på mange måter sammensatt av enkle biter, som sammen gir det en viss form for dybde og perfeksjon. Ser frem til en oppfølger. :)

Angående vannscooter-oppdragene, så var de bare ok, helt til man skulle kjøre opp elva. Det syns jeg var et av de absolutt kuleste øyeblikkene i spillet. Kan godt være det fins like dynamisk vann i andre spill, men det var i alle fall første gang jeg har opplevd så "levende" vann i et spill. Det slo meg at det er en ting som hadde vært ekstremt vanskelig å "pulle off" i tidligere konsollgenerasjoner.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Call of Duty 4: Som den morderne krigførings fanatikeren jeg er, ble jeg meget oppspilt da jeg fikk med meg at IW skulle utvikle det fjerde spillet i COD serien, satt til den morderne "settingen".

Spillet har en nydelig grafikk! Stødige 60 FPS og en fantastisk multiplayer (Selv med sine bugs).

Storyen i spillet var utrolig engasjerende, og dette var en av de få gangene jeg virkelig ble følelsesmessig engasjert i historiens hovedkarakterer.(Og hvem ville trodd noe slikt om et renspiket action/krigs spill?)

Lyden av 7.62mm skudd fra en AK-47 suser over hodet mitt. Cobra helikoptre og Abraham tankser jevner fienden med jorden, til et stort drønn fra et oversirklende AC-130 Spectre Gunship (Som en får lov til å bemanne våpen på, og virkelig ta del i det som kan defineres som moderne krigføring).

Spillet er enkelt og greit fantastisk. Singel-player delen var en smule kort, men alt i alt et FANTASTISK spill.

Bioshock: Fantastisk grafikk, en dyp stemning og en relativt engasjerende story (Med et ikke uventet plot i historien)

Spillet er rimelig langt, i forhold til de fleste FPS spill som blir sluppet for tiden, men mangler dessverre Multiplayeren (Men som til gjengjeld har en singelplayer som er stødig som et fjell).

Ferden under vann tar deg med til eksotiske og vakre steder, som innimellom gir en fullstending hakeslepp av den dype detalje-rikdommen.

Spillet gir litt mer frihet i forhold til hvordan en ønsker å spille gjennom kampanjen.Om en ønsker å ta en "Run and Gun", eller være mer taktisk og benytte deg av de diverse Plasmids og Tonics som er tilgjengelige i spillet.(Noe som er nødvendig på den tøffeste vanskelighetsgraden).

Dead Rising: Fantastisk morsomt og underholdende Zombie-splatter, (Helt klart innspirert av de gode, gamle 80-talls kultfilmene til Mr.Romero.)Spillet har en fantastisk grafikk, et über-blodig gameplay, og store doser med herlig, svart humor. Historien i spillet er faktisk ikke så værst heller, om en tar seg tiden til å følge med på dette. Og jeg må bare trekke frem Boss-kampene i spillet, som HELT RÅE!!!, og blant noe av det mest geniale jeg har sett, innenfor "BOSS-Battles" sjangeren. De fremstår som noen helt psykopatiske, sadistiske og humoristiske motstandere, som kan være rimelige utfordrende om en ikke vet hvordan en skal bekjempe dem. Hva er vel mer morsomt enn å kunne løpe fritt rundt på et kjøpesenter, for så å kunne mer eller mindre benytte seg av alle tilgjengelige gjenstander for å ta rotta på de 100000 talls av Zombier som vandrer rundt der, på mest mulig brutalt og kreativt vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...