Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?


LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

  1. 1. Velg tittel

    • Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ville så gjerne stemme på Twilight Princess, men spillet skuffet i forhold til Ocarina of Time.Sistnevnte hadde så mye bedre sjel og særpreg tvers igjennom, ikkje minst er musikken så mye bedre her en i TP.

 

TP er rett og slett mye kjedeligere og ikkje så imponerende siden man stort sett gjorde mye av det samme i OOT føler eg. Heilt klart ett veldig veldig bra spill, men eit godt stykke i fra OOT.

 

Så eg stemte GeOW, rett og slett pga. alle timene spillet har gitt meg både i SP og MP.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Overraskende få som stemmer på Halo 3. Gears of War knuser det jo.

Egentlig, jeg vil si at de er veldig jevne. Halo har bedre Multiplayer, mens Gears har marginalt bedre singleplayer.

 

Er det Torque Bow, Lancer og Longshot som gjør det? Følelsen av en Torque Bow i mellom øya til han som er to meter unna deg og blir blåst til kingdom come er jo ikke det verste vi har fått servert i år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har spillt gjennom Gears of war, cod4, ratchet, uncharted og bioshock

 

Og av de 5 er bioshock en soleklar favoritt, Uncharted var konge men tok ikke helt av, cod4 var suverent som krigsspill og ratchet som platformspill. Bioshock ga meg noe helt nytt, på samme måte som Deus Ex og System Shock 2 gjorde en gang i tiden :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Så langt i denne generasjonen er det helt klart Gears for min del, har hatt maaange timer med det spillet og storkoser meg enda.

PÅ nr 2 eller 3 må det vel være Halo 3 eller Cod4, klarer egentlig ikke å skille mellom de to pga det er to spill som er der helt oppe i toppklassen. Liker begge like godt :)

Lenke til kommentar

Zelda: Orket ikke fullføre.

Mario: Orket ikke fullføre.

 

Gears of War: Fullførte.

Uncharted: Fullfører snart.

 

Gears var ganske bra. Likte svært godt co-op, men multiplayer var ikke helt sånn der oppe. Uncharted koser jeg med. Tror kanskje det snapper stemmen.

 

Skal være sagt at dette her er piss i forhold til mine forventninger til GTA4/GT5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...