Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?


LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

  1. 1. Velg tittel

    • Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spillt så mye på super mario galaxy, men må nok samtykke i at dette antagelig er det beste spillet til nå i konsoll generasjonen. Ingen personlig erfaring og basere dette på, men når stort sett alle som i det hele tatt har rørt ved det er enige i at det er et av de beste spillene de har spillt, så må jeg nok bøye meg i støvet. Men jeg som x360 og ps3 eier må jo si at vi har hatt mye bra vi også. Hadde det vært for fem dager siden ville jeg ha sagt at Bioshock var game of the generation for meg så langt, men så gjorde jeg et impulskjøp på fredagen, og kjøpte uncharted. Hadde ikke enorme forhåpninger til det siden det har fått litt slik bra, men... kritikk, men jeg må si at dette spillet er noe av det gøyeste jer har spillt på lenge. Denne typen spill faller godt i smak hos meg også da. Det er jo Dude Raider of War i grunnen, men så lenge det funker, og så lenge historien faktisk er der (i motsetning til Gears) så er jeg veldig fornøyd. Musikken idet var også overraskende god. Bevegelsene i det er noe av det beste jeg har sett. Det eneste jeg har å klage på er at i motsetning til gears, der du skyter på store stygge dyr av noen aliens, så skyter du her på anorektiske pirater. Det gjør siktingen litt vanskelig til tider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

CoD4 lå på en klar førsteplass helt til jeg nå nettopp spilte uncharted! CoD 4 hadde den beste slutten i en single-player jeg har spilt, men uncharted hadde nesten lik kvalitet gjennom hele spillet og et par tvister og klimaks midt i(spesielt ett, skal ikke røpe mer) som fikk hår til å reise seg steder jeg ikke visste jeg hadde hår. Jeg vil derfor si at uncharted overtar tronen med cod4 på en god andreplass etterfulgt av ratchet and clank.

Lenke til kommentar

Må nok si:

 

The Legend of Zelda: Twilight Princess

 

Har ikke fått prøvd så mange andre spill men langt opp på min liste finner jeg (ikke i rekkefølge):

Gears of War - For kort.

Dead Rising - Likte mye med dette spillet. Håper oppfølgeren fikser på de tingene jeg var mindre fornøyd med.

CoD4 - likte det lille jeg prøvde.

Paper Mario - For lett

Naruto: Rise of a Ninja - Likte det lille jeg prøvde i butikken. :)

(Mario Party DS)

(The Legend of Zelda Phantom Hourglass)

 

Skulle gjerne spilt/prøvd mange flere men har ikke tid, PC (TF2 og AoC) tar mye av spilletiden min.

Skal kjøpe Mario Galaxy over nyttår. Gleder meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gears of War, uten tvil. Har spilt mange gode spill, men ingen har sjangs til å følge GoW. Makan til et så fantastisk gjennomført spill, trenger du ikke lete etter, for du finner ingen før du kommer til nettopp GoW. :)

 

Ellers, må jo RuneScape nevnes, for alle som har spilt PC i over 10år. Det ble om ikke jeg tar feil et revolusjonerende MMO spill. Til de grader, ettersom det er kun 10-20 som har fått topplvl iløpet av alle disse årene. Utrolig.

Lenke til kommentar
Uncharted Drake`s fortune! :love: Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt! Den spennende Historien og stemningen, samt alle de gode videosekvensene appelerte direkte til hjertet mitt! Grafikken og lyden er oxo det beste jeg har sett på konsoll, noen gang!

 

Tja, du synes ikke det er litt repetivt? Spesielt mot slutten, synes jeg.

 

 

Selv synes jeg Dead Rising. Det er utrolig morsomt, mye å finne på der! Tør ikke svare Mass Effect, for det har jeg ikke spilt nok enda.

 

Ah, jeg tror kanskje Galaxy er det beste. Jeg digger det :')

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Halo 3 m/online coop, så hoppe rett i forge, så spille banen man lagde i forge med 15 andre. Herlig! :D

Gears of War lokal coop når man blir separert og må samarbeide. "FAEN HELLER BRUK HAMMER OF DAWN!!!!1111enenenen"

Crackdown, særlig etter oppdateringen. Er lite som er like gøy som å plante ut sinnsykt mange eksplosiver og... sprenge dem. :wee:

Call of Duty 4, en herlig og gjennomført singleplayer, en rettogslett utrolig multiplayer med en varighet som kommer til å holde meg lenka fast til det _lenge_ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...