Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?

LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

1. 1. Velg tittel

• Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34

Anbefalte innlegg

Må nok si Resident Evil 4, selvom det er remake. Kan ikke skjønne at så mange velger å nevne Mario galaxies. Det er såklart et kjempebra spill, men det er jo ingenting i forhold til Mario 64?

Selv får jeg følelsen av at galaxies er blitt altfor barnslig. Stjernene smiler, soppen smiler, de feite sultne blobbene smiler, og fiendene har de altfor mye brukte "bad eyes".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min favoritt heter Resident Evil 4 Wii Edition!

Men det er mange spill jeg ennå ikke har fått prøvd - så dette kan fort endre seg.

Det er nesten slitsom hvor mange gode spill som har blitt gitt ut det siste året. Det var noe annet før når man måtte vente i månedsvis for et nytt bra spill.

Lenke til kommentar
Resident Evil 4? Et GC/PS2 spill? Tydelig at Nintendo fansen ikke spiller altfor mange spill på andre konsoller.

RE 4 på Gamecube og på Wii er to helt forskjellige ting! På Gamecube er det et meget godt spill - men på Wii er det fantastisk. Uten tvil et av de topp 3 spill jeg har prøvd.

Du skjønner at du har spilt et bra spill når du i løpet av kort tid har rundet det tre ganger og automatisk begynner på en ny runde :!:

Jeg har dessverre ikke PS3 men har xbox360.

Men du har rett, jeg har ikke spilt så veldig mange titler på 360. Men har spilt noen gode titler som Halo 3, The Orange Box og PGR4.

Så mitt valg på beste spill kan fort forandre seg - jeg har blant annet Bioshock og Gears of War liggende uåpnet og ventende :dribble:

Lenke til kommentar
Resident Evil 4? Et GC/PS2 spill? Tydelig at Nintendo fansen ikke spiller altfor mange spill på andre konsoller.

Det var nå et latterlig argument. Selv om Resident Evil 4 er en port (en god en sådan) av et Gamecube spill så er det fremdeles et av tidenes beste spill (i min mening og gjennomsnitt i anmeldelser) og siden det er blitt sluppet i ny utgave på Wii går det fremdeles under denne generasjonen... og ja, jeg har sett veldig få spill på noen andre konsoller som kommer nærmt det.

Lenke til kommentar

Det var nå et latterlig argument. Selv om Resident Evil 4 er en port (en god en sådan) av et Gamecube spill så er det fremdeles et av tidenes beste spill (i min mening og gjennomsnitt i anmeldelser) og siden det er blitt sluppet i ny utgave på Wii går det fremdeles under denne generasjonen... og ja, jeg har sett veldig få spill på noen andre konsoller som kommer nærmt det.

Enig i den der, RE4 er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Og jeg har spilt spill siden jeg var 3 år gammel :p Jeg likte gamecube-versjonen av RE4 best fordi det er ikke det samme å spille det om igjen på wii. Men styringen er derimot bedre.

Men tilbake til on topic:

Det beste spillet i denne generasjonen er uten tvil Super Mario Galaxy! Det er så perfekt som det går an å få det til. Alt stemmer bare: grafikken er helt fantastisk med fargerike og skarpe baner. Lyden bringer frem gode gamle minner og en god dose med gåsehud. Du blir rett og slett glad av å spille det. I tillegg er det utrolig morsomt at de har lagt til power-ups, dette tar spillet opp flere hakk. Spillet er ikke kjedelig et sekund, fordi du gjør ikke det samme hele tiden, det sørger de utrolig varierte banene for! Gameplayet er det umulig å gjøre bedre! Jeg simpelten elsker Mario :p

Lenke til kommentar

Beste spillet til nå er for min del Oblivion. Dette grunnet det er det eneste spillet som både jeg og damen har brukt nærmere 200 timer i spilletid på.

Det er mange andre titler som er minst like bra, men de har ikke vært såpass bra at jeg kunne tatt 200 timer med det samme spillet.

Lenke til kommentar

Gears, Halo 3 eller COD4.

Utrolig vanskelig å kåre en av disse da alle tre har utrolig god MP, som jeg synes er det viktigste.

Hvis jeg måtte velge et spill kun pga singleplayer-delen hadde nok valget endt opp på Mass Effect, med Gears tett opp i rassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...