Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?

LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

1. 1. Velg tittel

• Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34

Anbefalte innlegg

Vel, det spillet jeg har hatt mest gøy av er Resident Evil 4. I for for seg er det jo en remake fra en eldre konsoll, men jeg hadde ikke spilt det før jeg kjøpte det til Wii. Men det er godt mulig at RE 4 blir degradert til andreplass når jeg har fått spilt Super Mario Galaxy litt mer.

merker at jeg gleder meg til lønna på fredag nå, har Super mario galaxy liggende her på jobb :!: Det fine med det er at jeg da rekker å runde Super Paper mario før jeg starter med SMG.. Ellers må jeg nesten si Zelda TP.. Fantastisk spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TCI Skrev: "Det som sitter høyest for meg nå er Super Mario Galaxy. Ikke ofte du ser nærmest perfekte spill som dette. Bedre plattformtittel skal du se lenge etter. Musikken er herlig, spesielt retromusikken. Du vil faktisk ikke slutte, du må videre for å se hva som hvilker bak neste galakse."

Da var jeg solgt i hvert fall. Blir nok Wii på meg veldig snart. Twillight Princess samt dette blir for mye å snu ryggen til. SMG= highest rated game evar!!1.. liek siriusly

http://www.gamerankings.com/itemrankings/s....asp?rankings=y

Endret av MakeLoveNotWar
Lenke til kommentar

Gears of War, tett fulgt av call of duty 4 og bioshock.

Lite slår godfølelsen av å knerte Locust. Om blodet spruter av chainsawen, et headshot med hagle eller sniper, eller om invollene flyr til værs etter en boomshot spiller ingen rolle. Det er uansett sinnsykt morsomt! Grunnen til at spillet scorer så høyt for min del er det utrolig heftige gameplayet, grafikken og ikke minst multiplayer.

Lenke til kommentar
Gears of War, tett fulgt av call of duty 4 og bioshock.

Lite slår godfølelsen av å knerte Locust. Om blodet spruter av chainsawen, et headshot med hagle eller sniper, eller om invollene flyr til værs etter en boomshot spiller ingen rolle. Det er uansett sinnsykt morsomt! Grunnen til at spillet scorer så høyt for min del er det utrolig heftige gameplayet, grafikken og ikke minst multiplayer.

Enig med deg der, hver eneste kill i GoW føles så utrolig verdt pengene man brukte på spillet. Måten kjøttbiter og gørr spruter rundt er fantastisk for syke voldsavhengige gamere som meg selv. Headshot med sniperen, en blodfest med Torque Bow og en partering med Lancer-saga, helt uforglemmelige opplevelser.

Intense kamper er også godt representert i GoW, spesielt den rett etter at du har henta Junkeren og skal ta Baird og Cole med deg til Power Station. Å stå på den lille broa og skyte på Locusts i hytt og gevær på Insane er det feteste jeg har gjort i et spill noensinne, tror jeg.

Lenke til kommentar

Vanskelig å gi ett spill denne æren men så langt har Ratchet & Clank imponert meg mest på PS3, Forza 2 på 360 og selvfølgelig SMG på Wii. De tre maskinene har ulike forutsetninger for hvor bra ett spill kan bli uten att jeg skal gå nærmere inn på disse. Men jeg tror hvis jeg absolutt må velge en går prisen til SMG til Wii

Lenke til kommentar

PGR3 var det beste bilspillet jeg hadde spilt online da det kom. Spilte det utrolig mye fram til Forza 2 kom. Over 6000 løp i PGR3, da må det være bra.

Bioshock hadde en veldig bra stemning og interessant historie, men en skuffende slutt og liten gjenspillingsverdi.

Halo 3 var bra. Veldig morsomt i Co-op, men den beste spillmodusen ever i et FPS-spill kom med Halo 3 da de introduserte "Rocket Race" =D

COD4 var også bra. Litt varierende enspiller, men bra på nettet. Omtrent likestilt med Halo 3 på det området.

Mass Effect. En utrolig bra historie. Det beste rolletspillet siden FF VII som kom ut i 1997. Så da må det jo være veldig bra.

På arkadesiden vil jeg si at Marble Blast Ultra er blandt de aller beste sammen med Bomberman Live.

Lenke til kommentar

1. Mass Effect

2. Bioshock

3. Gears of War

Det er mange andre som ligger nær disse. Mass Effect er jeg ennå ikke ferdig med, er bare 15 timer på vei, men spillet er ren magi for meg. Det er mange år siden jeg har opplevd et spill jeg rett og slett ikke klarer å legge fra meg.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...