Gå til innhold

Beste spillet så langt i denne generasjonen konsoller, hva synes du?

LucarioX

Beste spillet så langt på denne generasjonen konsoller  

208 stemmer

1. 1. Velg tittel

• Gears of War
      24
    • Super Mario Galaxy
      30
    • Zelda Twilight Princess
      15
    • Bioshock
      12
    • Uncharted
      37
    • Ratchel & Clank Tools of Destruction
      4
    • Halo 3
      7
    • Call of Duty 4: Modern Warfare
      41
    • Excite Truck
      0
    • Forza Motorsport 2
      4
    • Mass Effect
      34

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå som vi har kommet litt inn i denne generasjonen med Wii, X360 og PS3 tenkte jeg å spøre dere her på forumet om hvilken spill dere liker best til nå og hvorfor.

Min favoritt tittel så langt er rett og slett Super Mario Galaxy til Nintendo Wii.

Et knakende godt spill med unik underholdning, grafikk, lyd, bane design og stemning! Jeg elsker dette spillet!

Hva synes dere?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nok si Super Mario Galaxy jeg også.

Spillet er rett og slett det et slikt spill skal være: utrolig underholdende. Det har en perfekt kontroll, fantastisk brettdesign, kreativ oppgaveløsning, stor variasjon, fullt orkestrert musikk og lekker grafikk. Også bringer det tilbake Mario-følelsen!

Ellers er The Legend of Zelda: Twilight Princess og Call of Duty 4: Modern Warfare det neste beste vi har fått servert denne generasjonen. Spill som Metroid Prime 3: Corruption, BioShock og Gears of War svært så knallgode produkter.

Blir egentlig feil for meg å sette de siste der i noen rekkefølge. Alle er fantastiske spill som er gode på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Super Mario Galaxy her også!

Hver gang jeg skal slå av har jeg den "bare en stjerne til" følelsen

som jeg så godt husker fra SM64 :p

Flere gode spill til denne generasjons konsoller, men valget faller naturlig med mario,

etter en skuffende Sunshine (som jeg har begravd i hagen) ble jeg så utrolig glad i galaxy :D

Lenke til kommentar

Leste jeg under Nintendo forumet nå eller?

Nei.. siden jeg ikke har prøvd SMG.. så må jeg kanskje si Ratchet & Clank.. Men, jeg venter en uke med å si noe mer... for, jeg skal bli blakk på tirsdag! :D (Rock Band, COD4 og Uncharted..)

Ikke rettferdig jeg kan være kun med ps3 her da.. tviler ikke på SMG egentlig.. :)

Lenke til kommentar

Jeg må si Assassin's Creed, ikke det beste spille jeg noen gang har spilt, men det har presset grenser for hva som er mulig og de har gitt oss store sømløse verdner som er utrolige.

Vil tro at det blir mer spennende litt lenger ut, men for nå er Assassin's Creed, med sine innbygere, store baner og integrasjonen av klatring det beste spillet i denne generasjonen.

Lenke til kommentar

Nei, blir ikke mer spennende lengre ut (ok, skal slutte å tråkke på AC).

For min del tror jeg nok at Gears of War kommer sterkest ut til nå. Utrolig lenge siden jeg har hatt det så gøy med et spill, fantastisk gameplay. Co-op var helt konge, og multiplayeren er absolutt av aller høyeste klasse. Halo 3 kommer også høyt opp, en flott slutt på en fantastisk sci-fi trilogi og spillet tar virkelig multiplayer på konsoll til et nytt nivå med forge, theatre og en rent autistisk registrering av statistikk på bungie.net. Twilight Princess var i kjent Zelda stil et helt nydelig spill.

Lenke til kommentar

For min del tror jeg nok at Gears of War kommer sterkest ut til nå. Utrolig lenge siden jeg har hatt det så gøy med et spill, fantastisk gameplay. Co-op var helt konge, og multiplayeren er absolutt av aller høyeste klasse. Halo 3 kommer også høyt opp, en flott slutt på en fantastisk sci-fi trilogi og spillet tar virkelig multiplayer på konsoll til et nytt nivå med forge, theatre og en rent autistisk registrering av statistikk på bungie.net. Twilight Princess var i kjent Zelda stil et helt nydelig spill.

Jeg tenkte på fremtidige spill og jeg har spilt igjennom hele spillet ;)

Lenke til kommentar

Håper at Mass Effect tar kaka når jeg får prøvd det, men inntil da:

Gears of War. Ingen tvil. Det spillet ga meg en helt fantastisk intens opplevelse jeg aldri har opplevd makan til i noe skytespill. Eneste som trekker ned, er lit svake rammer på onlinedelen, men når man først finner et bra spill der, er man i himmelen.

Lenke til kommentar

Ok, hvis AC blir fremtiden så trekker jeg i nødbremsen og hopper av toget ;)

Lenke til kommentar

Ok, hvis AC blir fremtiden så trekker jeg i nødbremsen og hopper av toget ;)

Dette kommer ned til enkel forståelse av det norske språket:

Lenke til kommentar

Nesten umuligt å si 1 spill som er det beste siden jeg har så mangen storspill fra før

Det står mellom Gears Of War eller Super Mario Galaxy, men tror Super Mario Galaxy stikker av med seieren.

Supert spill, heftigt gameplay, Powerups, nostalgi og ikke minst det beste mario spillet noensinn vil jeg si :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...