SoloNo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har kjøpt meg en plotter som tar opptil 90cm x 40meter lange bilder. Spørsmålet mitt er om eos300D leverer bilder i bra nok kvalitet til 90x90 bilder. Har ikke betillt papir enda, men det ser bra ut på 60cmx90cm bilder Tenkte at det var greit å skrive ut noen postere av bilder jeg tar Noen som har erfaring med dette. Har både posterjet og future rip software for utskrift... Anders Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det kjem heilt og holdent ann på betraktningsavstanda. Eit så stort bilde betraktar ein så klart frå nokre meter unna, så det burde gå heilt fint. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har også sett utskrifter fra 6 megapiksler i A1 format (ca 60x85cm?). Det så bra ut på vanlig betraktningsavstand, selv om det ble litt pikslete når man gikk litt for nærme. 90x90 ligger nok i grenseland på 6 megapiksler vil jeg tro, spesielt med tanke på at du må beskjære et bilde fra kamera for å få det kvadratisk, og mister mye oppløsning der. Men jeg vil tro at bildet blir brukbart. Det kreves uansett god optikk for å levere et knallbra resultat i den størrelsen også, samme hvor mange megapiksler man har. Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 How Big Can You Print - Thom Hogan Hva har du tenkt å bruke disse utskriftene til? salg? Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Linsene er bra dem På 60x90 blir det bra som sagt. Da er det bare å bestille noen 90 ruller også da!! Takker for svarene Anders Hva har du tenkt å bruke disse utskriftene til? salg? Tenkte jeg skulle legge opp en nettbutikk for det, Tilby mine bilder samt andre brukere å få skrevet ut sine bilder Endret 18. november 2007 av SoloNo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå