kongJarle Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Heisann. Nå har det seg sånn at jeg ikke kommer videre. kanskje det er en bug, eller jeg rett og slett har glemt noe. Dette er på day 6 "noighting in the war room". Problemet oppstår når jeg løper rundt i gangene der nede når timeren har starta. Capt. Price og giggs løper inn ei dør helt på slutten der, men etter at jeg også har kommet meg inn, så står fremdeles Price i døra og vinker folk inn...uten at det kommer noen.. Har somregel 5-6 min igjen på timeren når jeg er der. Virker egentlig som om spillet skal fortsette defra med en liten dialog eller noe. Giggs setter seg ned og sikter mot ei jerndør og jeg har ingen steder å gå.. har jeg gått glipp av noe her? eller er det en bug? Endret 18. november 2007 av kongJarle Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det før eller etter du planter eksplosiver på veggen for å komme deg videre? Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 det er før. Har hvertfall ikkje gjort det enda Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er det der hvor du løper inn igjennom en ståldør men sånn hjul på? En ganske stor stålport / dør foran deg. I såfall skal Price lukka døra du kom fra, og Gaz skal åpne døra foran deg. Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 ja det eren stor stål port der ja. Men prøvde hehe brettet fra starten av, og da gikk det helt fint der jeg var... Rar bug.. Hadde jo kommet meg inn døra og alt:P Men sånn er det. Der var COD4 sp fredig (yess! can gjøre "all guillied up" så mange ganger jeg vil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå