Gå til innhold

Finner ikke ekstern harddisk


Mister t

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et eksternt HD kabinett, og har noen disker som jeg har prøvd sammen med den. Noen disker fungerer fint, mens andre disker dukker ikke opp. Når jeg skrur på bryteren, så finner systemet (XP) disken og forteller at enheten er klar til bruk. Når jeg går inn på min datamaskin så er det ingen disk der. I enhetsbehandling så ligger den under diskstasjoner, men i diskbehandling så ligger den ikke? Noen måte å få den frem på, eller er det bare å kaste disken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i hvert fall ikke grunnlag nok får å kaste diskene eller boksen. Grunnen til at du ikke får de opp i min datamaskin er trolig at du ikke har formatert de. Det bør kunne gjøres i diskbehandling.

 

Prøv gjerne med en annen PC eller et annet OS for å se om det er operativsystemet ditt som roter det til.

Lenke til kommentar
Det er i hvert fall ikke grunnlag nok får å kaste diskene eller boksen. Grunnen til at du ikke får de opp i min datamaskin er trolig at du ikke har formatert de. Det bør kunne gjøres i diskbehandling.

 

Prøv gjerne med en annen PC eller et annet OS for å se om det er operativsystemet ditt som roter det til.

 

Men den ligger ikke under diskbehandling heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...