Nedward Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) fv spoiler quote [/quoute] lala lala lala Endret 18. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor /spoiler]xaKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Og fortsatt er spoiler bugen der. Tro nå? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 18. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg har skjult mine spor en indentasjon? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 18. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) jeg dg mg ------- ødfgksjdfhgkjfhdgskhsfdhgsdh hva gjør taggen [indent] ? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor en endeløs [code] tag. Endret 18. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) lol Hardesaker.no hw.no Acronym Allows you to make an acronym that will display a description when moused over Du skriver: lol Vi viser: lol Nei?. Eller kanskje ja. Endret 18. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg