tvv Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei er det noen som på en grei og rask måte kan fortelle meg hvordan man animerer et diagram i PowerPoint - det er greit at man får animerte Hele diagrammet, men jeg ønsker f.eks. å få en av søylene til gli inn/gli ut osv. Noen som har et samrt forslag? Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei! Vet ikke om jeg forstår deg rett, men en enkel løsning er vel å ha dette på 2 bilder, der det første inneholder søyle 1, og neste bilde innholder søyle 1 og 2. Det finnes sikkert andre "fiffige" løsninger på dette, men dette er ihvertfall en enkel løsning. Lykke til! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Et diagramobjekt oppfattes som et sammenhengende objekt og det er ikke mulig å animere enkeltdeler av objektet. Men: objektet kan konverteres til et Microsoft Office tegneobjekt og da kan du dele opp diagrammet i sine enkelte deler og gruppere og animere slik du ønsker. Høyreklikk på diagrammet og velg Gruppering -> Del opp gruppe. Første gang konverteres objektet og gjør du det en gang til deles objektet opp i sine enkelte deler. Lenke til kommentar
tvv Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for hjelpen - da var mitt problem løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå