BUB Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/28005.html Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, hva synest folket? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 FÅ forskjeller der, som mange skriver er det egentlig bare kontrasten som da kan stilles på.. ser forøvrig mye bedre ut på tven min her enn det gjorde i den filmen (har ps3) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Her er en annen samenligning mellom xbox og ps3 hos Gametrailers. Men samenligningen startet med en spoiler sånn at det er sagt. Synes xbox versjonen ser et hakk bedre ut i den videoen, men det virker nesten som om brightness og contrast er stilt inn feil i ps3 versjonen og dermed blir det for lyst og detaljene forsvinner litt. Men jeg har ikke lagt merke til det i noen andre sammenligninger eller i min PS3 versjon av spillet. Snodig.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Relativt store forskjeller i mine øyne, men det som er interessant er hvor mye en brightness og contrast justering på TV'n for PS3 versjonen kunne hentet inn forspranget. PS3 versjonen er helt bleket ut og detaljer forsvinner - så hvor mye detaljer som kommer tilbake med justeringen av skjermen og hvor mye som faktisk skyldes at evt. 360 versjonen er skarpere er det som interessant. Er ikke så sikkert det er så mye. Uansett. De som har PS3 kjøper PS3 versjonen. De med 360 kjøper 360 versjonen. For personlig synes jeg ikke dette spillet er en "konsoll selger", altså et spill som kan få deg til å kjøpe den ene konsollen framfor den andre uansett. De som har begge konsoller.... tror kanskje det er hipp som happ. Jeg gikk for 360 versjonen pga achievments/gamerscore - samt større "sosialt nettverk" på 360 plattformen. Endret 18. november 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Her er en annen samenligning mellom xbox og ps3 hos Gametrailers. Men samenligningen startet med en spoiler sånn at det er sagt. Synes xbox versjonen ser et hakk bedre ut i den videoen, men det virker nesten som om brightness og contrast er stilt inn feil i ps3 versjonen og dermed blir det for lyst og detaljene forsvinner litt. Men jeg har ikke lagt merke til det i noen andre sammenligninger eller i min PS3 versjon av spillet. Snodig.. Vil si meg enig i den. Synes PS3'en var litt for lys. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 I den grad det er noko å diskutere her, kan ein fortsette i tråden der ein diskuterer kva for ein versjon ein skal kjøpe (filmen er omtalt på side 7): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=848578 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg