Fjernkontroll1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 PC-en min flyter helt greit overalt i Crysis, bortsett fra hvis det er is i bildet.. Det lagger til og med i videoen ved båten på slutten av demoen. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Oppdater alt av drivere (grafikk viktigst), samt directx. Prøv å deaktivere AA og AF, kan tenke meg at isen lager problemer for AA. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 PC-en min flyter helt greit overalt i Crysis, bortsett fra hvis det er is i bildet.. Det lagger til og med i videoen ved båten på slutten av demoen. Noen som har samme problem? Samme skjer med meg. Finner ingen grunn til at det skjer. Spiller ingen rolle om det er Very High, High eller Medium. Har også skjedd et par andre steder i spillet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde samme problem. Fikk fikset det når jeg kjørte Crysis i DX9 mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå