Deb2494 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hello, jeg trenger litt hjelp med min nye HP Pavilion dv6000, den har Windows Vista Home. Saken er den at datamaskinen min går i dvale etter en liten stund, jeg har endret dette, det er greit, men når PC-en har stått stille uten bruk en liten stund slår wireless / internetten min seg av.. Dette har ingen ting med routern min å gjøre fordi ingen andre PC-er i huset har dette problemet.. Så hva jeg egentelig er ute etter er hvordan jeg kan forhindre wireless / internetten min i å skru seg av automatisk.. PS: Jeg har den norkse versionen av Windows Vista Home Premium!! Takk Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hello, jeg trenger litt hjelp med min nye HP Pavilion dv6000, den har Windows Vista Home.Saken er den at datamaskinen min går i dvale etter en liten stund, jeg har endret dette, det er greit, men når PC-en har stått stille uten bruk en liten stund slår wireless / internetten min seg av.. Dette har ingen ting med routern min å gjøre fordi ingen andre PC-er i huset har dette problemet.. Så hva jeg egentelig er ute etter er hvordan jeg kan forhindre wireless / internetten min i å skru seg av automatisk.. PS: Jeg har den norkse versionen av Windows Vista Home Premium!! Takk Prøvd oppdatering til nyeste versjon av drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skjer det både med batteri- og strømdrift? Siden du hadde et problem med at maskina gikk i dvale etter kort tid, kanskje det er en strømsparemodus som slår av nettverkskortet? Sjekk innstillingene. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har du lastet nedd alle oppdateringer fra Windows Update? Jeg mener det var kjent tidligere at dvalemodus skapte problemer med bærbare pc-er. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekka hva som står her? Lenke til kommentar
Deb2494 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Skjer det både med batteri- og strømdrift? Siden du hadde et problem med at maskina gikk i dvale etter kort tid, kanskje det er en strømsparemodus som slår av nettverkskortet? Sjekk innstillingene. Ja, ok.. Takk skal du ha.. Sjak sjekke med en gang! Sjekka hva som står her? Har sjekket det der ja.. men skal dobbel sjekke nå.. Takk Lenke til kommentar
Deb2494 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Sjekka hva som står her? Ja, dette virket.. Takk *LØST* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå