Gå til innhold

Trenger hjelp med HP (Vista)

Deb2494

Anbefalte innlegg

Hello, jeg trenger litt hjelp med min nye HP Pavilion dv6000, den har Windows Vista Home.

Saken er den at datamaskinen min går i dvale etter en liten stund, jeg har endret dette, det er greit, men når PC-en har stått stille uten bruk en liten stund slår wireless / internetten min seg av.. :hmm:

Dette har ingen ting med routern min å gjøre fordi ingen andre PC-er i huset har dette problemet..

Så hva jeg egentelig er ute etter er hvordan jeg kan forhindre wireless / internetten min i å skru seg av automatisk..

PS: Jeg har den norkse versionen av Windows Vista Home Premium!!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello, jeg trenger litt hjelp med min nye HP Pavilion dv6000, den har Windows Vista Home.

Saken er den at datamaskinen min går i dvale etter en liten stund, jeg har endret dette, det er greit, men når PC-en har stått stille uten bruk en liten stund slår wireless / internetten min seg av.. :hmm:

Dette har ingen ting med routern min å gjøre fordi ingen andre PC-er i huset har dette problemet..

Så hva jeg egentelig er ute etter er hvordan jeg kan forhindre wireless / internetten min i å skru seg av automatisk..

PS: Jeg har den norkse versionen av Windows Vista Home Premium!!

Takk

Prøvd oppdatering til nyeste versjon av drivere til nettverkskortet?

Lenke til kommentar
Skjer det både med batteri- og strømdrift? Siden du hadde et problem med at maskina gikk i dvale etter kort tid, kanskje det er en strømsparemodus som slår av nettverkskortet? Sjekk innstillingene.

Ja, ok.. Takk skal du ha.. Sjak sjekke med en gang!

Sjekka hva som står her?

Har sjekket det der ja.. men skal dobbel sjekke nå..

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...