bruno99 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Hei. Nå starter skisessongen og neste helg starter verdenscupen på Beitostølen. Denne helgen er det nasjonal åpning. Tenkte vi skulle tippe litt utfallet i verdenscupen i denne tråden og diskutere før løp osv. Mitt tips i årets WC er som følger: 1) Tobias Angrer 2) Sommerfeldt 3) Petter Northug Outsiders: Anders Södergren, Vittoz, Rønning Kvinner: 1) Marit Bjørgen 2) Virpi Kuitunen 3) Majdic På herresiden er det nesten ren gjetting, er så gjevnt, men er ganske sikker på at Angrer trekker det lengtse tråden... I tour of ski tror jeg at det blir en sprinter som vinner, jeg må si jeg har tro på Northug, og eldar Rønning, men tror nok at mannen på bildet også er favoritten der fordi han r så god i alle typer løp, ikke bare fjellet de skal opp siste etappe, men han kan gjøre det greit på sprint også og derfor tape minimalt på de... Endret 18. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Marit Bjørgen viste jo god form på beitostølen i helgen. Flott å se at hun er tilbake etter en heller laber fjorårssesong. Støtter ditt tips om at hun kan være med å kjempe om WC- tittelen, men det er fortsatt tidlig å si noe. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) 10 km. fristil i morgen og 15 km. for menn. Jeg har plukket noen jeg tror blir farlige: Kvinner: 1) Marit Bjørgen (viste god form forrige helg, gått på Beitostølen hele uken og tar med seg mye selvtillit og trening fra denne løypen.) 2) Aino Kaisa Saarinen (ren gjetting ) 3) Charlotte Kalla (spennende ung løper, viste klasse i enkelt renn i fjor, farligere i år. Menn: 1) Tobias Angrer (ingen over ingen ved siden?) 2) Ole Einar Bjørndalen (Kan han ta Angrer?) 3) Andres Södergren (overlegen i svensk nasjonal åpning) Endret 23. november 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Herr_Klovn Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det ble en tysker i herreklassen, men ikke Angrer. Axel Teichmann blir nok sterk i år. De norske gutta svikta litt. Skiskytter som beste norske langrennsløper! Jentene var en opptur da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Fantastisk dag i Rybinsk, to norske seiere. Astrid imponerer mer og mer det er bare fantastisk. For ikke og snakke om ringreven Tor Arne, helt utrolig, syntes alltid Norge sliter når det år fort mot slutten, men i dag klarte Tor Arne det! Litt skuffet over Petter Northug jr. Men han kommer nok tilbake Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tobias Angrer. må bare si LOL. Langrenn ser jeg på når jeg er på en kjedelig hyytte. når jeg var liten elsket jeg det. nå blir det for det meste stygge ord og skismørings feil som fører til klager uten like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå