Gå til innhold

Den store militære infotråden.

Aleksander-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får ikke utsatt førstegangstjenesten din pga studier med mindre du allerede har studert i 3 måneder på innkallingsdatoen. Du får derimot utsatt studieplassen et år.

Er det da ingenting jeg kan gjøre for å slippe å ha førstegangstjenesten til høsten å begynne på studiene istedenfor?

Lenke til kommentar
Du får ikke utsatt førstegangstjenesten din pga studier med mindre du allerede har studert i 3 måneder på innkallingsdatoen. Du får derimot utsatt studieplassen et år.

Er det da ingenting jeg kan gjøre for å slippe å ha førstegangstjenesten til høsten å begynne på studiene istedenfor?

Joda, du kan søke deg inn på et utenlands universitet. Da blir førstegangstjenesten utsatt.

Lenke til kommentar

Joda, du kan søke deg inn på et utenlands universitet. Da blir førstegangstjenesten utsatt.

Min metode er bedre. Du vet aldri med forsvaret, nemlig... Det er overhodet ikke automatikk i at du får utsettelse.

Lenke til kommentar

Siden dette er infotråd, så spør jeg her:

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil nå og binde meg med 12mnds abonnemang. Har hatt samme abonn. i 2 år nå, men når jeg kjøper mob så må jeg binde meg i 12mnd igjen.

Betaler de regningene mine i førstegangstjenesten eller må jeg fortsatt betale dem selv?

Noe regel for hvor lenge sidne man må ha hatt abonnemanget før de kan betale det?

vet ihvertfall at leiligheten må ha stått på ditt navn i 6mnd for at de skal betale..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...