Bone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tjoheisann.. Mister man alle livene sine når man avslutter / slår av Super Mario Galaxy? Jeg hadde liksom en 50 +/- liv før jeg slo av, og nå når jeg startet opp igjen, så hadde jeg bare 3!? - Bone Lenke til kommentar
JV Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja merka det jeg også. Syns det var teit i starten, men det går såpass lett å skaffe seg flere liv, så det er ikke no krise. Litt teit å ha flere hundre liv til slutt da... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Joa.. hmm.. Men, synes det var litt stas med så mange liv.. det var litt ekstra "samleverdi" / "underholdning" for min del.. å klare å få så mange liv som mulig å ikke tape de bort.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sånn har det alltid vært i Super Mario spillene. Peach gir deg også fem liv enkelte ganger om du vil ha et par ekstra. Du kan ha maks 50 liv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Husker jeg hadde uber masse liv i SM64 en gang, ble litt skuffet når alle forsvant husker jeg. Men hadde egentlig ikke vært noe bra om du kunne gå rundt med 1000 liv til evig tid. Da hadde vel spillet mistet litt av puenget sitt til slutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå