minotir Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hallo. Problemet mitt går utpå at ruteren min plutselig slår seg av, og da er det bare "modem" lyset som lyser så det eneste som hjelper er og starte den på nytt. Jeg fikk for meg at det muligens var et virus som herjet på en av maskinene som er tilkoblet, men det er det ikke. Har også prøvd og tilbakestilt rutern og satt nytt påssord på og sånn, men ingen forskjell. Noen som har opplevd det samme? (det er en Belkin Wireless G Router F5D7230uk4 (http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=141064)) Håper på svar så fort som mulig -Sindre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva slags nettverkstrafikk går når dette skjer? Bittorrent? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 nei, helt vanlig surfing. :S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) OK, da kan det være defekt router eller strømforsyning. Du kan jo prøve å oppgradere firmware eller legge inn firmware på nytt. http://www.belkin.com/support/download/dow...p;download=1115 PS: Ha på kryptering på den trådløse delen. Med WPA er du sikker på at ingen misbruker nettet ditt eller får det til å stoppe opp. Endret 19. november 2007 av la7dfa.com Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 bruker wpa kryptering, men kan jo oppdtare firmwaren og jeg Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 har oppdatert firmwaren, men er ikke noe forskjell Lenke til kommentar
minotir Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 ingen med flere tips? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 idag slokna rutern helt. Er ikke tegn til liv en gang så jeg må vel kjøpe ny Takk for all hjelp uansett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan gjerne prøve en annen strømforsyning før du kjøper ny router. Pass på at den har samme spenning (12VDC?) og tåler nok strøm (1A?). Lenke til kommentar
minotir Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 fikk bytta den inin så trenger ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå