Bone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heisann! Har en film som jeg vet inneholder subtitles, men får ikke til å velge de i Media Player Classic.. det fungerer i VLC.. Noen som vet hvorfor, eller hva jeg kan gjøre for å få det til? Takker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Gå inn i innstillingane (View --> Options) og sjå under Playback --> Output. Velg der VMR7 (renderless) eller VMR9 (renderless). Som det står nederst i vindauget må ein velge slike med to stjerner for å kunne bruke undertekstar. Redigert: Liten omformulering. Endret 19. november 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Får det fortsatt ikke til, jeg.. Jeg har CoreAVC og AC3Filter inne som codec.. (og XviD da, men den telles ikke her..) Takker igjen! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Nå tror jeg at jeg fikk det til, forresten! Takker så mye for hjelp! (Måtte gå til View - Options - Playback ..også satt jeg "auto-load subtitles" .. da fikk jeg opp! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Men, en liten ting til det jeg gjorde.. Hva er egentlig VMR9 / VMR7? Hvorfor står ikke de på default, hvis det er eneste måten å få subtitles på? Er det noen funksjoner som blir redusert ved å velge denne output'n fremfor andre? At, så sant jeg ikke skal ha subtitles, så velger jeg noe annet? Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå