Bone Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heisann! Er du en av de som har flere konsoller, en spill-PC og de nyeste spillene? Jeg har Wii, Xbox360, PS3 og en Spill-PC (nå 2 år, snart..), men jeg har nå kjøpt meg Super Mario Galaxy, Assassin's Creed og Ratchet & Clank - Tools of Destruction.. Alle disse kom jo på løpende bånd her for et par dager siden.. Nå har jeg litt problemer med å prioritere.. Ratchet og Clank er foreløpig langt LITT på hold og jeg spiller nå SMG og AC.. bytter litt om hverandre her.. Hvordan prioriterer du? Bytter du på, eller tar du en og en? Hvile "superspill" har du (Med det mener jeg; Hvilke av disse nye titlene som har kommet nå i det siste (=relativt) har du?) Blir det for mye? Hvilke levde opp til forventningene og hvem gjorde ikke? - Bone Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hah, ikke kom å prøv å spill den. Med mindre du spiller et MMORPG har du ingenting å klage over. "Skal jeg spille [insert FPS- eller RTS-spill], eller WoW i kveld? Skal jeg grinde xp så jeg endelig kan bli 70 og ha det litt morsomt, eller spille det jeg har lyst til?" Lenke til kommentar
dundun Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Heisann! Er du en av de som har flere konsoller, en spill-PC og de nyeste spillene? Jeg har Wii, Xbox360, PS3 og en Spill-PC (nå 2 år, snart..), men jeg har nå kjøpt meg Super Mario Galaxy, Assassin's Creed og Ratchet & Clank - Tools of Destruction.. Alle disse kom jo på løpende bånd her for et par dager siden.. Nå har jeg litt problemer med å prioritere.. Ratchet og Clank er foreløpig langt LITT på hold og jeg spiller nå SMG og AC.. bytter litt om hverandre her.. Hvordan prioriterer du? Bytter du på, eller tar du en og en? Hvile "superspill" har du (Med det mener jeg; Hvilke av disse nye titlene som har kommet nå i det siste (=relativt) har du?) Blir det for mye? Hvilke levde opp til forventningene og hvem gjorde ikke? - Bone Nope blir aldri for mye spill hehe veldig ålreit å kunne bytte på spill særlig mellom rpg og fps for meg var den største oppturen hitlil Bioshock er en liten stund siden men klart best story og nydelig grafikk , nedturen var vel hellgate london(mye bugs) og Beowulf(dårlig) COD4 og Crysis(ikke ferdig) var bra skal i gang med the Witcher og area 51 veldig spent Lenke til kommentar
Varen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har spilt Ratchet & Clank de 2-3 siste dagene og har rundet det to ganger nå. Jeg har Assassin's Creed og Crysis på vent. Og jeg tror jeg skal la dem vente litt til mens jeg runder Call of Duty 4 på Veteran. Det er vel bare å ta det med ro og spille det man vil Hvis jeg lar spill vente litt istedet for å spille dem så fort som mulig så syns jeg det er mye mer koseligere enn å bare spille gjennom dem en gang og bare hoppe rett til neste spill. Jeg syns det blir for stressende da for at jeg greier å nyte spillene. Dessuten føler jeg at jeg ikke greier å nyte Crysis så fullt som jeg burde når jeg samtidig holder på med CoD4, så jeg håper det fikser seg hvis jeg venter litt Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hvordan jeg prioriterer 1. spille med venner / klanen (spille det folk på lista spiller) 2. spille det jeg syns er mest moro! 3. bare spille et random ett..elle melle funker digg Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vel, jeg prøver å gjøre meg ferdig med et spill, før jeg fortsetter på neste. Derfor står nå følgende i hyllen her hjemme med plastikk på: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Call of Duty 4 MW til Xbox360. Likevel har jeg lyst å kjøpe Orange Box, Assasins Creed, Mass Effect, Tomb Raider Anniversary og Haze. Men det er jo ikke tid. For tiden veksler jeg mellom Eye of Judgment og Project Gotham Racing 4. De er kurrant å veksle mellom, men spill med kontinuitet og story som Halo, Bioshock osv... der liker jeg å spille ene og alene tittelen til jeg er ferdig. Jeg har kun PS3 og Xbox 360 jeg veksler mellom. Med titler til Nintendo og en kraftig PC, så hadde "problemet" mitt bare blitt enda større. Og over jul kommer jo andre titler som GTA4, Burnout Paradise, MGS4 osv... Så spør konen hvorfor jeg har spill i hyllen med plast på. Og det er simpelthen fordi jeg ikke har så mye tid i denne perioden. Dermed hvis det skulle dukke opp en kveld med noen ledige timer, så bruker jeg ikke 1 timer på å gå til butikken og skaffe CoD4, for så å ha 1.5 timer igjen å spille. Da foretrekker jeg å kunne gå rett i hyllen og hente tittelen. Det er jo spill jeg uansett skal ha, som om de står der en tid og frister, gjør ingen ting. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 her går det i kun assassins creed, som akkuratt er runda så det spørst kor mykje eg gidder og spille det oppatt med den slutten.. omsider blir dt kjøpt cod4 og uncharted drakes fortune..men det blir vel nærare jul.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prioriterer ned alle sammen og spiller WoW, jeg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har bare 360, men likevell synes jeg det renner over av titler som skal i hus i disse tider. Lommeboka får svidd seg også Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kjøpte PS3 og Xbox her i sommer, i tillegg kjøpte jeg Wii for ca 1 år siden. Kjøpte mitt første spill foruten Zelda på Fredag, Super Mario: galaxy. Foruten Fifa 2008 kjøpte jeg også Assassins Creed på PS3 som det "andre" spillet jeg kjøper på PS3. PC-en bruker jeg for det meste til multiplayer, her går det i CoD4 og TF2. PS3 jobber jeg meg igjennom Assasins Creed for øyeblikket. Wii bruker jeg til Galaxy Prøver å fordele tiden mellom disse på konsoll. Så når jeg bli lei stikker jeg på PC-en og spiller litt CoD4 og TF2. Xboxen har jeg ikke brukt på mer en den første mnd jeg kjøpte den, så heldigvis klarte jeg å selge denne i går Jeg ser at alle "mine" spill jeg har lyst på kommer på PS3, så klarer meg fint uten Xboxen. Når jeg er ferdig med Assasins Creed som jeg tipper blir før Mario Galaxy, gjør jeg meg ferdig med Galaxy for så å gå til innkjøp av Ratched and Clank. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sitter med alle 3 konsollene og har disse spillene superspillene Gears Of War, Halo 3, Bioshock, Assassins Creed, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Call Of Duty 4, Ratchet And Clank soon Mass Effect The Orange Box og om ca 3 uker Uncharted Drakes Fortune Jeg prioriterer att viss spillene er lange og varer lenge så spiller jeg dem mye mer enn dem kortene spillene, mens spill som har multiplayer så sitter jeg ned og spiller litt singleplayer før jeg hopper inn i multiplayeren. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Svaret er: Jeg sliter.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Spiller SMG, det neste spillet jeg blir å kjøpe er nok Warhammer Online. Endret 18. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg sliter ja.. Har ikke fått ferdig Folklore enda.. og, blir nok en stund til enda.. imorgen kjøper jeg Rock Band, COD4 og uncharted.. så, blir nok først spilling av Uncharted så COD4... deretter kanskje Orange Box (4.des..) såå har jeg tid til Folklore.. Prøver å være på ett spill om gangen.. men, selvfølgelig tar jeg andre litt innimellom.. Rock Band skal forøvrig bli spilt med venner når de er her.. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spiller WoW, Supreme Commander og Ellers det som Steam har å tilby... Starcraft II ftw! (spiller av og til litt Warcraft 3 Frozen throne også men shhh!) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Må vell bli ferdig med rise of a ninja, så ratchet and clank, så SMG, så mass effect, så blue dragon, så metroid prime corruption. o.O Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg gjør det ganske enkelt. Det spillet som kom ut først kjører jeg først igjennom. Dette er ikke alltid like morsomt, men... Som feks når jeg grein meg igjennom hele TimeShift mens jeg hadde CoD4, Crysis osv osv i hylla Det har nok blitt en vane, jeg må liksom få med meg alt, og eneste måten er og spille i kronologisk rekkefølge. Har heldigvis klart å kvitte meg med WoW etter og ha sittet klistret bak en gnom i over 6 tusen timer. Men nå må jeg nok gå til anskaffelse av en Wii også, SMG ser herlig ut Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg holder på med mange... Tja, ikke SUPERSPILL som du mener det, men veldig gode spill. For mange, så jeg prøver å veksle mellom dem, men det ender bare opp med at jeg glemmer å spille noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå