Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 du liker brannbil alltså? Jeg? niks Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Min karekter er 5 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Syns ikke videon var noe bra eg. Var tamt og av dårlig kvalitet. suge kan hun heller ikke Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 ganske fin hu der ja 7 ville jeg tro, men jeg har sett bedre bilder enn det der... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 6 Visste ikke helt om dere snakket om tannbørster eller damer med en gang [/b] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 men er det ikke Katie Price Jordan da!!! (hun har barn med dwight york, ungen er blind og døv eller no) vel vel 10!! hu er fin Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det er bra kvalitets dame,, ikke noe mer og si om det 8) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 men er det ikke Katie Price Jordan da!!! (hun har barn med dwight york, ungen er blind og døv eller no) det er en farget, kortvokst unge som er født blind, som avisene velger å kalle det (døv vet jeg ikke, men kan hende) stakkars gutt.. også Dwight Yorke som far da edit: btw, gir det bildet der en 5/6.. sett bedre bilder av hu Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 "Jordan Hardcore.WMV" og er på 60,089 Kb.hører jeg takk for det????? Akkurat i det jeg skulle skrive et innlegg med; det finnes vel ikke et klipp på 60MB osv... så dukket det jammen meg opp gett... så takker for det. Håper det er bedere enn det på 6MB .exe Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Du er jammen morsom, skulle ta et preview, og hva får vi, en musikk video. Greit nok, jeg hadde den ikke, så laster den ned. De som leter; søk etter: "stolen home video" elns 6MB er filen .exe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hmm den eg fant var på 22MB. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Lol btw nå når vi snakker om stolen videos, Er det noen som har sett R.kelly sine videor som er på nettet? Lenke til kommentar
Ali humbug Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Lol btw nå når vi snakker om stolen videos, Er det noen som har sett R.kelly sine videor som er på nettet? nope sorry... kan ikke hjelpe der. men du får si fra hvis du finner noe. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Fred Durst var med i ein blå-film for ett par år siden,,, where he's limpin' his bizkit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå