SurfingElite Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Trenger en ny jakke for snowboard sesongen her i USA. Skal ikke ha noe ''pen'' jakke, da jeg allerede har dette. Trenger en typisk snowboard jakke og det må være fra en nettbutikk i statene. Noen som kan anbefale noen sider? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 bumper denne jeg. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Prøv http://www.the-house.com/snowclothes.html Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Har bare gode erfaringer med www.moosejaw.com. Bestilte jakke derifra selv, og var veldig god service. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Eller skatewarehouse.. Noen som har peiling på toll/avgifter på klær til en verdi av ca. 2500 NOK? Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Blir moms pluss toll, ca 35 % til sammen hvis jeg ikke husker helt feil...pluss et gebyr til Posten hvis det er de som tollbehandler... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Fant varer for 423 $.. Ble 88 $ i frakt og 10.7% fortollingsgebyr og 100 kr ++ i div andre gebyrer.. Deretter er det 25% av total sum i MVA, blir nok 4000 KR som flyr ut av vinduet ganske fort ... :S Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Så på en jakke på en norsk nettbutikk, der var det 100 kr for frakt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Burton sin online-butikk har mange fine snowboard-jakker. Og de er ikke så veldig dyre heller, sub-200 til 450 dollar (og noen til en del mer). Free ground shipping på orders over $100 óg. TADA Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Tenkte på denne Burton jakten med et ganske enkelt design. Hvor stor er egentlig en medium burton jakke? Er 178 og relativt tynn, så da blir vel medium i det største laget antar jeg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det spørs jo veldig. Noen liker jo å ha snowboardjakkene sine altfor oversized, mens andre vil ha de sånn at de sitter godt. Det beste er vel å finne en lokal Burton-dealer, spørre om størrelser der og prøve litt forskjellige jakker i aktuelle størrelser, og så bestille. Du kan også kikke på Burton sin online store, der har de et size chart. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Den jakken var tydligvis ikke i min størrelse Trenger sårt en vinterjakke nå og har enda ikke funnet en. Har sett igjennom samtlige sider som er foreslått, men ikke funnet noe intressant enda. Noen flere tips? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 The house er seriøse? Var innom forrige sesong, og websiden virket så jalla at jeg kjøpte lokalt istedet Lenke til kommentar
Killa-Bee Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg fant en jakke som jeg ville ha på The House, som de ikke selger andre steder.. sendte dem et par mails, men de nekter jo å svare! Noen andre som har fått til å bestille derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå