Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skyldfølelse av one-night-stand, noen andre som opplever det?

Gjest Hodeskulderkneogtå

Anbefalte innlegg

Gjest Hodeskulderkneogtå

Hei, jeg hadde akkurat min første ONS. Har tidligere sagt til meg selv at det skal jeg aldri gjøre igjen siden jeg egentlig synes det er litt... umoralskt? jeg liker det uansett ikke. Men uansett det skjedde nesten uten at jeg tenkte over det.

Eller jeg prøvde i alle fall, midt i akten tenker jeg at jeg aldri kommer til a se henne igjen uansett, og jeg får en føleslse av at jeg utnytter henne, selv om hun også visste at jeg drar neste dag... Følgende av det er at jeg blir slapp og uansett hva vi prøver får jeg den ikke opp, det hele blir litt rart og vi drar hver for oss:s (vi var hos en kompis, og han holdt på i naborommet med sin dame)

Flere som har samme erfaring med ONS? eller er det kanskje bare siden det var første gangen?

Endret av Skagen
Gjorde emnetittelen mer beskrivende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med likestilling vil vi forhåpentligvis også få en forståelse for at jenter også kan utnytte gutter for sex, eller enda bedre - to stykker kan ha sex én gang og aldri se hverandre igjen uten at noen av dem blir brukt/utnyttet. Det er som oftest de som ser på sex som noe umoralsk som også har problemer med å innse seksualbehovene og lystene som det motsatte kjønnet har, og derfor ikke klarer å forstå hvorfor tilfeldig sex kan være helt greit (og ihvertfall ikke umoralsk).

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt dårlig samvittighet de gangene jeg har hatt ONS. Det sier seg selv hva som gjelder, en kar blir jo ikke med meg hjem en lørdags kveld for å satse på et seriøst og langt forhold med meg. Hvis de føler seg lurt etterpå, er det jo bare de som er utrolig naive.

Endret av applemania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...