Hollywood_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei folkens! Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og dere som har høy iq og et smart hode, er det jo perfekt å spørre dere. Jeg har tenkt å kjøpe i prisklassen 1500-2000. Jeg har tenkt litt på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Det jeg trenger mest er stor skjerm, minnekortleser, bra kamera og mp3-spiller. Jeg synes Sony Ericsson K550i er den ultimate mobil til meg i den prisklassen. Men da spør jeg dere. Har dere noen forslag til bedre mobiler en denne i den prisklassen? På forhånd, takk for svar! Lenke til kommentar
iskya Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan anbefale k550i! Ei venninne av meg har den og er veldig fornøyd. Om du vil se på alternativer finnes jo nokia 6300, denne er slankere men har dårligere batteritid.. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei folkens! Jeg skal kjøpe meg ny mobil, og dere som har høy iq og et smart hode, er det jo perfekt å spørre dere. Jeg har tenkt å kjøpe i prisklassen 1500-2000. Jeg har tenkt litt på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Det jeg trenger mest er stor skjerm, minnekortleser, bra kamera og mp3-spiller. Jeg synes Sony Ericsson K550i er den ultimate mobil til meg i den prisklassen. Men da spør jeg dere. Har dere noen forslag til bedre mobiler en denne i den prisklassen? På forhånd, takk for svar! Vel, K800 evt K810 koster vel like mye i disse dager, og har langt bedre skjerm, litt større display, (QVGA 2.0") Og et bedre kamera, stort sett, en betydelig bedre mobil som gjør at du får mer for pengene dine. Lenke til kommentar
Hollywood_ Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 K800 og k810 er vel ganske dyrere enn k550i? Takk for svar!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) De billigste prisene ligger på rundt 2500 kroner for K810i. Hva med SE W580i? Endret 18. november 2007 av Knewt Lenke til kommentar
iskya Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 k550i har bedre kamera enn w580i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå