sCuper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei Jeg bruker vanligvis trådløst internett, men nå er jeg på LAN og må bruke TP, men når jeg kobler til TP-kabelen så vil ikke PC-en ruke den pga. at jeg har trådløst. Hvordan kan jeg få til TPen uten å måtte ta ut Nettverkskortet. (svar gjerne litt fort fordi jeg er på LAN.) Takk! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Gå inn på nettverkstilkoblinger og deaktiver det trådløse nettverkskortet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sjekket at BIOS ikke har ett oppsett som sier at den skal kutte ut den ene når den oppdager den andre og omvendt? Jeg vet mange BIOSer har slike systemer for de trådløse kortene i alle fall...slår dem av når den merker du har kablet tilkobling.. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 HeiJeg bruker vanligvis trådløst internett, men nå er jeg på LAN og må bruke TP, men når jeg kobler til TP-kabelen så vil ikke PC-en ruke den pga. at jeg har trådløst. Hvordan kan jeg få til TPen uten å måtte ta ut Nettverkskortet. (svar gjerne litt fort fordi jeg er på LAN.) Takk! Jeg har gjort det, det funker ikke. Sjekket at BIOS ikke har ett oppsett som sier at den skal kutte ut den ene når den oppdager den andre og omvendt? Jeg vet mange BIOSer har slike systemer for de trådløse kortene i alle fall...slår dem av når den merker du har kablet tilkobling.. Hvor finner jeg BIOS? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Svar vær så snill! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det er jo ingen krise å ta ut av nettverkskortet... Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Sikker på at det nettverkskortet som er kablet funker da? Forresten, hvordan VET du at det nettverksortet som er kablet IKKE funker, fordi du har et trådløst nettverkskort i maskinen. Du sier heller ikke om du har ONBOARD nettverkskort, eller et PCI-kort. Har selv kjørt med begge deler ved flere anledninger. Jeg pleier da å deaktivere det jeg ikke skal bruke. Endret 18. november 2007 av Jovi60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå