Pug Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 iRiver er på tilbud på komplett! http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&action=weekly Bør man slå til? Eller er Napa's spiller bedre? Den er ihvertfall billigere... http://www.dinside.no/php/art.php?id=84844 Tips / erfaringer tas imot med takk!!! =) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Noen som har hatt problemer med at ID3-tagene ikke vises på iRiver? Spiller den kopibeskyttede CD'er? Og, hvordan funker firmware oppdateringene fra iRiver? Brennes over på CD for å installeres? Eller over FireWire? Jeg har ikke firewire port, så jeg lurer på om jeg trenger det for å oppdatere? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjøpte spilleren når den kostet 1749,- ..... Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, alle id3-tagene mine ruller flott over displayet! Firmwaren fungerer slik at du brenner en liten fil som du laster ned ifra www.iriver.com på en cd-r eller cd-rw og putter den i spilleren og slår på. Dermed er det gjort enkelt og greit! Har kjørt alle vanlige cd'er jeg har prøvd i alle fall(veit egentlig ikke om de er kopisperret). Regner med at dette går bra ellers hadde det vært rimlig meningsløst.... Må bare si at denne spilleren er knallbra! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 oki! =) Takk for svar! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg hadde problemer med en annen MP3-spiller fra Grundig, som ikke ville spille av to kopibeskyttede CD'er... Men, om ingen har hatt problemer med det i hele tatt, da er vel SlimX en bedre spiller. Noen som har hatt noen problemer i det hele tatt med SlimX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå