FrozenFish Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg så for litt siden et program på tucows.com som hele tiden søker etter tilgjengelige nettverk, lukkede og åpne. Nå husker jeg ikke hva det heter og jeg finner heller ikke tilbake til det. Er det noen som vet hvilket program jeg snakker om? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Not quite sure, but try WiFi-radar. EDIT: Vet ut av Bjarte Tjøstheim i radioresepsjonen (Randaberg)? Endret 18. november 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kan det være Kismet? Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Not quite sure, but try WiFi-radar. EDIT: Vet ut av Bjarte Tjøstheim i radioresepsjonen (Randaberg)? Vet hvem det er men kjenner ikke. Jeg er innflytter her Og ja, Wi-Fi radar er programmet jeg har lett etter! Tusen takk! Jeg skal sjekke ut Kismet også! Endret 18. november 2007 av FrozenFish Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg er veldig fornøyd med Wifi-radar, fungerer veldig bra når du er på farten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 funker det med en ruter , jeg er på leting etter et program som lar meg søke etter nett med ruteren min . Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 funker det med en ruter , jeg er på leting etter et program som lar meg søke etter nett med ruteren min . Hmm... jeg trodde dette var en innbygget funksjon i routerne? Les i dokumentasjonen eller gå gjennom menyene på routeren. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 menyene på den trådløse ruteren er rimelig utilgjengelig når nettverket er koblet opp . den jobber ikke så bra sammen med ruteren fra ngt :/ selv med dns service deaktivert , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå