Wicken Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Jeg lurer bare på om det er flere enn meg i vårt langstrakte land som er litt misfornøyd med sitt Gainward Geforce4 ti4800se kort? Hadde litt forventninger da jeg bestilte det.. Men er litt skuffa nu :-? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan det ha en sammenheng med at du sitter på et Ti4200 klokka til 4400 hastighet med 8x AGP som ny innpakning tro? PS: 4800SE=4400 med 8x agp, mens Gainward liker å bruke overklokka 4200gpuer 4800=4600 med 8x agp. Lenke til kommentar
Wicken Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er jo fullstendig klar over det.. Jeg lurer bare på hva andre synes om det kortet. No reason to be cocky.. :smile: Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Beklager, det var ikke meninga å være "cocky" på noen måte, det er bare det at 4800/4800SE tas opp her på forumet sikkert 10 ganger daglig. Men, for å bidra litt: Du kan klokke det kortet (og alle andre G4 kort) en god del. 320-325core og godt over 700mem er vel ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Wicken Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Grunnen til at det kommer opp så ofte er jo pga. tallene i produktet. Er veldig villedende... Får den glatt opp i 320 ja. og nesten 700.. Hører rykter om at Point Of Veiw er mer klokkevennlig enn gainward. Menmen... En annen ting.. Hvorfor må alle skryte av pc'en sin hele tiden? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Grunnen til at det kommer opp så ofte er jo pga. tallene i produktet.Er veldig villedende... Får den glatt opp i 320 ja. og nesten 700.. Hører rykter om at Point Of Veiw er mer klokkevennlig enn gainward. Menmen... En annen ting.. Hvorfor må alle skryte av pc'en sin hele tiden? hmmm.. fikk klokka til 330/700 uten problemer, testet ikke høyere da, syntes det egentlig var rimelig akseptabelt.. Lenke til kommentar
Wicken Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg får det jo også høyere, men da kommer det jo ganske så usjarmerende prikker og flekker på skjermen.. Hvertfall på 3dmarken.. Får den jo såklart høyere. Jeg ligger på 311 og 691. Da er skjermbildet helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå