lynils Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg vil gjøre noe med pc`n min. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. noen forslag? :smile: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Senkesett, Alu-felger m/lavprofildekk og sota vinduer? Samt tøy-terninger, revehale og wünderbaum? Eller du kan gjøre som nesten alle andre; montere vindu, lakkere litt.. Er vel en del forslag på overklokking.no og andre sider? Lenke til kommentar
lynils Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Er det noen andre sider jeg finner stuff eller? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 www.google.com og søke på "casemod" o.l. burde absolutt gi et hav av sider. Evt. bruke bildesøke-funksjonen på google eller altavista Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kikk litt på noen av kabinetta fra www.microplex.no kan skaffe deg litt ideer de.. eller bare bruk fantasien! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Ja er jo også mikroplex som har utvalget av modde ting ... bli litt inspirert der inne .. blant annet led fans . osv .. Men er det er harry Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 pøh! det er ikke harry! det er kult jeg nekter å være harry! :wink: Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Få deg et nettverkskort så du kan spille multiplayer med kamerater eller vist du har en PC til. Det koster 99kr på computercity i sandvika. Mvh Stian André :wink: Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Få deg et nettverkskort så du kan spille multiplayer med kamerater eller vist du har en PC til. Det koster 99kr på computercity i sandvika. Mvh Stian André :wink: Hva hadde dette med casemodding å gjøre?? :o :-? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kjøp et suntek kabinett - ferdig moddet hehe skjønner ikke poenget med plexiglass i kabinetter egentlig, ser vanligvis ut som et helvete av vifter og ledninger... hvis jeg først skulle hatt plexiglass hadde jeg ihvertfall gjort et eller annet med det satans ledningssurret Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Få deg et nettverkskort så du kan spille multiplayer med kamerater eller vist du har en PC til. Det koster 99kr på computercity i sandvika. Mvh Stian André :wink: Hva hadde dette med casemodding å gjøre?? :o :-? Han sa ikke at han ville ha case modding, men at han ville gjøre noe med PC'en sin, og da er vel dette igrunn det beste svaret. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 litt neonlys og rundkabler er fint hvis du skal ha plexiglass Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Få deg et nettverkskort så du kan spille multiplayer med kamerater eller vist du har en PC til. Det koster 99kr på computercity i sandvika. Mvh Stian André :wink: Hva hadde dette med casemodding å gjøre?? :o :-? Han sa ikke at han ville ha case modding, men at han ville gjøre noe med PC'en sin, og da er vel dette igrunn det beste svaret. Ikke hvis du tar tittelen med i beregninga ("Style PC") Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva med skuddsikkert plexiglass? Eller Matrox Pharelia, med 3 "supa-dupa"-skjermer? 8) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Man trenger ikke skrive alt i fet skrift. Vanlig er mer behagelig å lese. Do you understand? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ganske kult med plexi-glass på siden av kabinettet med neon-lys inni... Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 om du vil se noen kule mods. check denne ut...coolcasegallery Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Setta i turbo og senke'n litt. 10 cm kansje??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå