omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks Eh, nei. Som singleplayer har han rett. Men med flere kan man ha mye morro med det spillet. Lenke til kommentar
mge Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er jo mye mer til f.eks tennis enn å bare slå ballen over nettet. Når man får teken på superserven, det å kunne slå i ønsket retning på skudd, høyre, venstre, høyt og lavt, samt det å skru ballen i 6 retninger + mer, gjør det straks mer interessant å spille. Lenke til kommentar
kristinee_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Mario til en 13 år gammel jente? Da bør vel MySims eller noe være mye smartere hei, jeg fikk det til 14 årsdagen, og klarer det helt fint takk. har ca. 80 stjerner nå. siden jeg var 13 for bare 2 uker siden ramser jeg opp listen med spillene jeg liker (eller har lyst på etter å ha sett traileren) super mario galaxy mario party 8 rayman raving rabbids 2 super paper mario boogie mario kart etter jul. må bare legge til at du er utolig sjenerøs som bruker over 2000 kr på gave til søsteren din! måtte mase lenge på foreldrene mine før jeg fikk wii'en til bursdagen, og ekstra spill og kontroller må jeg kjøpe selv eller ønske meg til jul. Endret 9. desember 2007 av kristinee_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå