IntelAmdAti Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Skal kjøpe søsteren min en Nintendo Wii i julegavepresang og lurer på om det er noen spill eller noe tilbehør som er "viktig" å ha til å begynne med. Tenkte å handle inn Zelda og Mario Galaxies, det burde holde en stund, men hva med et flerspiller-spill og en ekstra kontroll? Hun er 13 år gammel og spiller ikke voldsspill, bare så det er nevnt. Endret 18. november 2007 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Rayman Raving Rabbids 1 & 2. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Wario Smooth Moves er også litt morsomt.. Ikke noe som varer i evigheter men.. Wii-Play burde jo i alle fall skaffes når du skal skaffe deg en ekstra Wii-mote.. Kommer ikke på noe annet i farten.. Wario Smooth Moves er også litt morsomt.. Ikke noe som varer i evigheter men.. Wii-Play burde jo i alle fall skaffes når du skal skaffe deg en ekstra Wii-mote.. Kommer ikke på noe annet i farten.. Lenke til kommentar
JV Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) ^^ oi... dobbel post i EN post! Thats a first Skaff en ekstra wiimote og en en ekstra nunchuck. Wii Sports holdt i massevis for oss i starten. Mamma og pappa var helt gal etter bowling Har akkurat startet med Mario selv og det er grisebra Endret 18. november 2007 av JV Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Mario Party 8 og Mario Galaxy? Wii Sport er jo greit nok den første uka eller to. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks, Kjøp Mario strikers Charged football, Super Paper Mario, SSX blur + de spillene du nevnte i første post Lenke til kommentar
kottila Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks, Kjøp Mario strikers Charged football, Super Paper Mario, SSX blur + de spillene du nevnte i første post Super Paper Mario til en 13 år gammel jente? Da bør vel MySims eller noe være mye smartere Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks. Du har ikke prøvd multiplayeren, nei? Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks. Du har ikke prøvd multiplayeren, nei? Jo, men det gjør det ikke spesielt mer underholdene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jo, spiller det noen ganger enda jeg, hatt Wiien siden januar. Galaxy er gøy Kjøp det. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 må hive meg på galaxy, konge spill ;=) Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Galaxy er vel det mest universelt morsomme spillet på Wii akkurat nå (utenom Sports, som følger med), så vil tro det er et safe kjøp. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg likte Eledees også (kan ikke se at det er nevnt). Ellers er jo Zelda og Super Mario Galaxy to selvskrevne titler for en kommende Wii-eier. Bare ikke finn på å kjøpe Wing Island, eller hva det het. Forferdelig dårlig spill! Edit: Når hun har fått maskinen og logget seg på nett, så finnes det haugevis av knallgode spill som kan lastes ned fra Virtual Console. Du bør helt klart vurdere mange av disse titlene fremfor flere Wii-titler som er på markedet i dag. Det er fortsatt mye moro i gamle spill Endret 20. november 2007 av Spillarkivet.no Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gå for Galaxy funker nok bra for henne de Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Som tidligere nevnt, gå for Mario Galaxy..kan umulig gå galt =) Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mario Striker er et godt flerspiller spill. Ellers er vel både Mario Kart og Smash Bros ute like etter jul (ihvertfall i løpet av første kvartal). Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Zelda og Mario Galaxies har holdt meg hekta leeenge! Nevøene mine(6-14år) ble stor fornoyd når de fikk låne min Wii, Zelda er et spilles av unger og voksne og Mario Galaxies(Litt vanskelig for ungene, men akk så underholdende). Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Zelda og Mario Galaxies har holdt meg hekta leeenge! Nevøene mine(6-14år) ble stor fornoyd når de fikk låne min Wii, Zelda er et spilles av unger og voksne og Mario Galaxies(Litt vanskelig for ungene, men akk så underholdende). For en unge på 6 år, må Mario være lettere en Zelda. Husker selv når jeg var liten og fikk Zelda på NES, var rundt denne alderen, og Zelda endte opp med å bli mitt kjedeligste spill. Det er mye oppgaveløsing som er vanskelig for de små i Zelda, i Mario er det jo bare bare å løpe rett frem, ergo lettere. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ville gått for Super Mario Galaxy Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dere tuller med at Wii sports er gøy så lenge? Morro i 1 time maks Eh, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå